ေရႊပုိးအိမ္ (ပဲခူး) ● စိတ္ေျဖ ႐ုပ္ထုမ်ား


ေရႊပုိးအိမ္ (ပဲခူး) ● စိတ္ေျဖ ႐ုပ္ထုမ်ား
(မုိးမခ) ဧၿပီ ၁ဝ၊ ၂ဝ၁၇

သူ႔ေျခရင္းမွာ ေႂကြက်ေနတဲ့ သစ္ရြက္ေျခာက္ကေလးေတြကို ေငးတယ္။

ၿပီးေတာ့ ဘိုးေတာ္တပါးရဲ႕ပံုသ႑ာန္နဲ႔႐ုပ္ထုဟာ ဓာတ္နန္းေဟာင္းေလးထဲမွာ ေအးေအးေဆးေဆး ေဆးလိပ္ဖြာေန ေတာ့ တယ္။ ဓာတ္နန္းေဟာင္းေလးရဲ႕ အမိုးေထာင့္စြန္းေလးေတြမွာေတာ့ ပင့္ကူမွ်င္ေတြဟာ လိမ္ေကာက္ ယွက္သန္းလို႔ေပါ့။

ေညာင္ပင္ႀကီးရဲ႕အရိပ္အာဝါသေအာက္က ဘိုးေတာ္ဓာတ္နန္းေလးဟာ ေဟာင္းႏြမ္းေပမယ့္ ေအးေအးလူလူရွိ ေနပါတယ္။ ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မႈ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ဆိုသလို ႀကံဳေတြ႔ေနရေပမယ့္ ႐ုပ္ထုဟာ ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ မတုန္မလႈပ္ပါပဲ။ ၾကာလာေတာ့ ၿငီးေငြ႕ဖြယ္ရာေတာင္ ျဖစ္လာေသးတယ္။ ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မႈေတြရဲ႕ဇစ္ျမစ္ဟာ အ ေၾကာက္တရားက စလာတာဆိုလွ်င္ ဘာကိုေၾကာက္လို႔ ဘာအတြက္ကိုးကြယ္မႈ လုပ္ေနၾကပါသလဲလို႔ ႐ုပ္ထုဟာ မၾကာ ခဏဆိုသလို ေတြးေနမိတယ္။ ႐ုပ္ထုကိုယ္တိုင္ သူ႔ရဲ႕နာမ္တရားျဖစ္တဲ့ ဘိုးေတာ္အေၾကာင္းကို ဂဃဏန မသိပါဘူး။ ႐ုပ္ထု ကိုယ္တိုင္က ႐ုပ္ထုသက္သက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ အေတြးအေခၚ အယူအဆကင္းလြတ္ျပီး ဘဝအဓိပၸာယ္မဲ့ေနၿပီးသားပါ။

အခ်ိန္တန္ရင္ ရာသီဥတုရဲ႕တျမည့္ျမည့္ခ်င္း ရိုက္ခတ္မႈတခုေအာက္မွာ ႐ုပ္ထုဟာ အသားေတြပဲ့ထြက္လာမယ္။ အေပၚယံ သုတ္လိမ္းထားတဲ့ေဆးေတြ ကြာလာမယ္။ အခုေတာင္ ဘိုးေတာ္ရဲ႕ႏွာေခါင္းေနရာက ေဆးတခ်ဳိ႕ဟာ အကြက္လိုက္ ကြာေန ခဲ့ၿပီမဟုတ္လား။

ဘိုးေတာ္ဟာ ေလးစားစရာပုဂၢိဳလ္ဟုတ္မဟုတ္၊ ၿပီးေတာ့ ကိုးကြယ္သူေတြရဲ႕ဆႏၵေတြကို ျဖည့္ဆည္း ေပးမေပး၊ ကိုးကြယ္ သူေတြရဲ႕လံုျခံဳမႈကို စြမ္းေဆာင္ႏိုင္ျခင္း ရွိ/မရွိ ႐ုပ္ထုဆက္မေတြးခ်င္ေတာ့ဘူး။ ႐ုပ္ထုဟာ ဘိုးေတာ္ရဲ႕ႀကီးျမတ္လွတဲ့ နာမ္ တရားအတြက္ အျပခံသက္သက္ပဲ။ ပိုျပီးၿငီးေငြ႕စရာေကာင္းတာက ဘိုးေတာ္နတ္နန္းေရွ႕မွာ မိတ္ကပ္အေဖြးသားနဲ႔ ဟန္ တလုံး ပန္တလုံး စကားေတြေျပာေျပာေနတတ္တဲ့ နတ္ကေတာ္ဆိုတဲ့ပုဂၢိဳလ္ပဲ။ ၾကားဖူးနားဝရွိသေလာက္ ကေတာ္ ဆိုတဲ့ စကားစုဟာ အရာရွိအရာခံပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ႕ဇနီးယားကို သံုးစြဲတဲ့ေဝါဟာရေလ။ ဒီေတာ့ နတ္ကေတာ္ဆိုတာ နတ္မယား၊ နတ္ ဇနီးေပါ့။ ေစ့ေစ့ ေတြးၾကည့္ရင္ နတ္တပါးရဲ႕ ဇနီးမယားအျဖစ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အမည္ခံရဲတာဟာ ေတာ္ရံုသတၱိေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ တကယ္တမ္းဆို လက္ဖ်ားခါေလာက္တဲ့ အံ့ၾသစရာစေကးႀကီးပါ။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူမွလည္း နတ္ကေတာ္ဆိုတဲ့ ေဝါဟာရအေပၚ အထူးတလည္ အံ့ၾသေနတာ မေတြ႔ မိေလေတာ့လည္း ႐ုပ္ထုအေနနဲ႔က ေျပာရခက္ျပန္ေရာ။

ၿပီးေတာ့ နတ္ကေတာ္ဟာ သိပ္ၿပီးဟိတ္ဟန္ေကာင္းတာ။ ဘယ္ေလာက္ ေတာင္ ဟိတ္ဟန္ေကာင္းသလဲဆို မွင္ေသေသ နဲ႔ တသက္လံုးပံုစံမပ်က္ထိုင္ေနတဲ့ ႐ုပ္ထုရဲ႕ဟန္ပန္ထက္ေတာင္ ဟိတ္ဟန္ေကာင္းေသး။ ဒါ့အျပင္ ဘယ္အရာမဆုိ ဘိုး ေတာ္နာမည္သံုးၿပီး လူတကာရဲ႕အေၾကာက္တရားကို နတ္ကေတာ္ဟာ ခပ္တင္း တင္းဆုတ္ကိုင္လို႔။ ဘိုးေတာ္ရဲ႕ အတိတ္က ျမင့္ျမတ္မႈ၊ သက္ေရာက္မႈၾသဇာကို ခုတံုးလုပ္ၿပီး ဘိုးေတာ္အေပၚ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္သူေတြအေပၚ မေၾကာက္ ေၾကာက္ ေအာင္ ျခိမ္းေျခာက္ ေနတဲ့ နတ္ကေတာ္အသံကို ႐ုပ္ထုဟာ နားရည္ဝလွ်က္ ရွိပါတယ္။
…………

မနက္ခင္ေစာေစာ ဘိုးေတာ္ဓာတ္နန္းကို ေရာက္ေရာက္လာတဲ့ နတ္ကေတာ္ဟာ ဓာတ္နန္းေဟာင္းေလးကို သန္႔ရွင္းေရး လုပ္တယ္။ ဘိုးေတာ္ေရွ႕က ပန္းအိုးေတြကို လဲတယ္။ အေမႊးတိုင္ထြန္းတယ္။ အေမႊးတိုင္ရဲ႕စူးရွျပင္းထန္တဲ့ အနံ႔ အသက္ကို ဘိုးေတာ္ရဲ႕နာမ္တရားရမရေတာ့ ႐ုပ္ထုမသိဘူး။ ႐ုပ္ထုကိုယ္တိုင္ေတာင္ သက္ရွိျဖစ္ရင္ ေခ်ာင္းဆိုးျပီး အဆုတ္ေရာဂါရေန ေလာက္ပါျပီ။

တေန႔ေတာ့ ဘိုးေတာ္အတြက္ ဓာတ္နန္းအသစ္ေဆာက္ဖို႔ကိစၥကို ေရႊ လက္ ေကာက္ေတြ တေတာင္ဆစ္ေလာက္ဝတ္ထားတဲ့ အမ်ဳိးသမီးတေယာက္နဲ႔ နတ္ ကေတာ္ တိုင္ပင္ေနသံကို ႐ုပ္ထုၾကားလိုက္ရတယ္။ အဲ့ဒီအတြက္ ဓာတ္နန္းအသစ္ ေဆာက္ မယ့္ပိုက္ဆံကို ဘိုးေတာ္က ေခ်းေပးေစ့ခ်င္တယ္လို႔ နတ္ကေတာ္က တလက္စတည္း စကားေခၚလိုက္ေသးတယ္။ အင္း … ခက္ေတာ့ ခက္ေနျပန္ပါၿပီ။ ဒီလိုနဲ႔နတ္ကေတာ္နဲ႔ အမ်ဳိးသမီးႀကီးတို႔ စကားဝိုင္းကို ႐ုပ္ထုဟာ ေဆးျပင္းလိပ္ႀကီး ခဲေနဟန္နဲ႔ မသိလိုက္ မသိဘာသာ စပ္စုမိလွ်က္သားေပါ့။

ထင္တဲ့အတိုင္းပါပဲ။

အမ်ဳိးသမီးႀကီးဟာ ဘိုးေတာ္ကိုယံုၾကည္တဲ့စိတ္နဲ႔ နတ္ကေတာ္ကို ပိုက္ဆံ ထုတ္ ေခ်းလိုက္တယ္။ ပိုက္ဆံကလည္း နည္းနည္းေနာေနာ ဟုတ္ပံုမရပါဘူး။ သိန္း နဲ႔ခ်ီတယ္လို႔ တစြန္းတစ ၾကားမိလိုက္ေတာ့ “ဘိုးေတာ္ရယ္ … နတ္ကေတာ္ကို ၾကည့္ေျပာပါဦး”ဆိုၿပီး အလန္႔တၾကားနဲ႔ ႐ုပ္ထုဟာေရရြတ္လိုက္မိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ႐ုပ္ထုေရရြတ္တာကို ဘယ္သူမွၾကားပံု မရပါဘူးေလ။ မ်က္လံုးႀကီး ျပဴးထြက္လာသလို မခံထိမခံသာျဖစ္ေနတဲ့ ႐ုပ္ထုရဲ႕ဟန္ပန္ကို ဘိုးေတာ္ကပဲ အသက္ဝင္စီး ေနသလို လို၊ ဘာလိုလိုပံုစံနဲ႔နတ္ကေတာ္က သတင္းထပ္လႊင့္ေနျပန္ေတာ့ ကဲ.... ႐ုပ္ထုအေန နဲ႔ ဘာဆက္ေျပာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ဘူးေပါ့။

လြဲေခ်ာ္ေနတဲ့ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈေတြဟာ ခဏတာအတြက္ပဲ ၿငိမ္းခ်မ္းေစႏိုင္ၿပီး ေဝဒနာရဲ႕နာက်င္ခံစားမႈကို လံုးဝအရွင္း ေပ်ာက္ေအာင္ကုသ မေပးႏိုင္ဘူးဆိုတာ လူေတြ ဘာလို႔မသိၾကရတာပါလိမ့္။ ၿပီးေတာ့ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈတိုင္းကေရာ လက္ေတြ႔ ရင္ဆိုင္ေနရတဲ့ ဒုကၡဆင္းရဲအေပါင္း၊ ဖိႏွိပ္ခံရမႈအေပါင္း၊ မတရားမႈ အေပါင္းကေန လြတ္ေျမာက္ႏိုင္ပါ့မလား။ ဒါဆို မွန္ကန္တဲ့ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈဟာ ဘယ္မွာမ်ားလဲလို႔ ႐ုပ္ထုဟာ ေျဖသူမဲ့စြာနဲ႔ ေမးခြန္းထုတ္ေနလိုက္တယ္။ ေမးခြန္း ဟာ ေျဖသူမဲ့မွေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္ အရာေရာက္ေတာ့မွာလဲ။ အဓိပၸါယ္လည္း မရွိေတာ့ဘူးေလ။ ေမးခြန္းေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ တုန္ရင္ ေနတဲ့ ကမၻာႀကီးကို သနားေသာ အားျဖင့္ ႐ုပ္ထုဟာ သူ႔ေမးခြန္းကို သူ႔ဘာသာပဲ ျပန္လည္းသိမ္းထုတ္လိုက္ေတာ့ တယ္။ ႐ုပ္ထုဟာ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုယ္ကလြဲရင္ က်န္တဲ့အရာမွန္သမွ်ကို ႀကံဖန္ၿပီး သနားတတ္တဲ့စိတ္ကလည္း ရွိေသးတာကိုး။
………………

ဓာတ္နန္းေရွ႕ကေန ျဖတ္တက္သြားတဲ့ေလွကားအဆံုးမွာ ေစတီငယ္ေလးတခု ရွိပါတယ္။ သစ္ပင္ႀကီးေတြ အံု႔မိႈင္းဝန္းရံ ထားတဲ့ေစတီငယ္ေလးရဲ႕ေအးျမတဲ့ အရိပ္ေအာက္မွာ တရားထုိင္ေနသူပုဂၢိဳလ္အခ်ဳိ႕ကိုျမင္ရတာနဲ႔တင္ ႐ုပ္ထုဟာ အလိုလို ၿငိမ္း ခ်မ္းလာေလ့ရွိပါတယ္။

ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈဆိုတာ အေပၚယံကိုင္တြယ္လို႔ရတဲ့ ေတြ႔ထိမႈ ဓာတ္သား ေတြကို ဆိုလိုတာလို႔ေတာ့ ႐ုပ္ထုမထင္ပါဘူး။ ဟုတ္တယ္ေလ။ ႐ုပ္ဝတၳဳရဲ႕ အတြင္း သားထဲက ထြက္လာတဲ့အမွန္တရားနဲ႔ေလာကသစၥာ၊ ဘဝအေပၚ အျမစ္ျဖတ္ႏိုင္မႈ၊ အမွန္ တကယ္လြတ္ေျမာက္လိုမႈ၊ ေအးခ်မ္းမႈေတြကိုပဲ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္ရတာ မဟုတ္လား။ ဥပမာ- ႐ုပ္ထုရဲ႕သြင္ျပင္ဟာ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာၾကာျမင့္လာလို႔၊ ေလ ဒဏ္၊ မိုးဒဏ္ရာသီဥတုဒဏ္ေၾကာင့္ မသစ္လြင္ေတာ့ဘူး။ ေဟာင္းႏြမ္းေနျပီ။ အေပၚ ယံ အေရခြံေတြဟာလည္း ပဲ့က်ေနျပီ။ လူေတြရဲ႕ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မႈဟာ ႐ုပ္ထုရဲ႕ အေပၚယံ သြင္ျပင္လကၡဏာေၾကာင့္ ျဖစ္လာတာမဟုတ္ဘူး။ ဘိုးေတာ္တစ္ပါးရဲ႕ ျဖတ္သန္းလာရတဲ့အတိတ္၊ အယူအဆ၊ အျပဳအမူ၊ သူ႔ရဲ႕နာမ္တရားကို ကိုးကြယ္ ယံုၾကည္ၾကရတဲ့အတြက္ သူ႔ပံုစံတူ႐ုပ္ထုရဲ႕ပံုပ်က္ေနမႈဟာ ဘိုးေတာ္အေပၚ ယံုၾကည္ ကိုးကြယ္မႈကို မပ်က္ယြင္းေစႏိုင္ပါဘူး။ ဒီလိုေျပာေနလို႔ ႐ုပ္ထုဟာ တခုခုကို ယံု ၾကည္ ကိုးကြယ္ေနသူလို႔ထင္ႏိုင္စရာရွိပါတယ္။ ဒါ လံုးဝမဟုတ္ပါဘူး။ ႐ုပ္ထုဟာ အေၾကာင္းအရာ ဒါမွမဟုတ္ အရာဝတၳဳတခုအေပၚ ယံုၾကည္ခ်င္ ယံုၾကည္မိပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုးကြယ္ေနမွာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ ႐ုပ္ထုဟာ ႐ုပ္ထု ပဲျဖစ္ၿပီး ႐ုပ္ထုမွာ ဘာစိတ္မွ ရွိမေနလို႔ပဲ ျဖစ္တယ္။

ဒါဆို ႐ုပ္ထုဟာ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈစနစ္ဆီ သြားေနတာမဟုတ္ဘဲ သံုး သပ္တဲ့ရႈေထာင့္တရပ္ကိုသာ ေရွ႕ရႈေနျခင္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ အႏုပညာသေဘာအရဆိုရင္ေတာ့ ပို႔စ္ေမာ္ဒန္ ဆန္ခ်င္ဆန္ေနပါလိ့မ္မယ္။ ေအာ္ ခက္ပါေရာလား။ ဘိုးေတာ္ သ႑ာန္႐ုပ္ထုနဲ႔ ပို႔စ္ေမာ္ဒန္နဲ႔ ဘာမ်ားသက္ဆိုင္ေနလို႔ တုန္း။ ထားပါေတာ့ေလ။

ခုလည္း နတ္ကေတာ္ေရြ႕ေနတဲ့အကြက္ေတြကို ႐ုပ္ထုဟာ အေနာက္ကေန မိန္႔မိန္႔ႀကီးထုိင္ၿပီး တကိုယ္တည္း ႀကိတ္ၿပီး ေဝဖန္သံုးသပ္ေနမိျပန္ပါတယ္။

“ပိုက္ဆံေခ်းတာက ငါမဟုတ္ဘူး အဘေလ၊ ငါ့ကို ခဏခဏ လာေတာင္း မေနနဲ႔၊ အဘနင့္ကို စိတ္တိုေနၿပီသိလား။ အဘက ငါ့ကို လာမိန္႔တယ္၊ နင့္ကို အဘ သတ္လိမ့္မယ္ ၾကပ္ၾကပ္သတိထား ေအ”

ဒီနတ္ကေတာ္ရဲ႕ဟိတ္ဟန္ႀကီးပံုကေတာ့ ပိုက္ဆံျပန္ေတာင္းတဲ့သူကို ဖုန္းထဲကေန ျပန္ေဟာက္ေနလိုက္ေသးတာပဲ ၾကည့္။ မသိရင္ ဘိုးေတာ္ကပဲ လိမ္ၿပီးေခ်း သလိုလို ဘာလိုလိုနဲ႔။ ေတာ္ေတာ္လည္းဟုတ္တဲ့ နတ္ကေတာ္။ သူ႔ဘာသာသူ သူ မ်ား ပိုက္ဆံကို ဓာတ္နန္းအသစ္ေဆာက္မယ္ဆိုၿပီး လိမ္ညာေခ်းတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘိုး ေတာ္အေပၚ အျပစ္ေတြပံုခ်ပစ္လိုက္တယ္။ ႐ုပ္ထုဟာ နတ္ကေတာ္ကိုၾကည့္ၿပီး အေတာ္ေလးကို စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ျဖစ္ေနေတာ့တယ္။ အဲ့ဒီေနာက္ပိုင္း နတ္ ကေတာ္ဟာ ႐ုပ္ထုဆီကို လာတာနည္းသြားတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ နတ္ကေတာ္ကို လံုးဝကိုမေတြ႔ရေတာ့ပါဘူး။ နတ္က ေတာ္ မလာေတာ့တဲ့ ေနာက္ပိုင္း႐ုပ္ထုရဲ႕ ပတ္ဝန္းက်င္ဟာ ပိုၿပီး တိတ္ဆိတ္သြားသလိုပါပဲ။ နတ္ကေတာ္ရဲ႕ဟိတ္ဟန္ေတြ၊ အပို စကားေတြကို မၾကားရတာ ၾကာလာေတာ့လည္း ႐ုပ္ထုမွာ လစ္ဟာဟာႀကီး ျဖစ္လို႔ေပါ့။ နတ္ကေတာ္ ဘယ္ေရာက္ေန သလဲလို႔ ႐ုပ္ထုဟာ တေန႔တေန႔ ေဆး ျပင္းလိပ္ႀကီးခဲေနပံုနဲ႔ စဥ္းစားခဲ့တာေပါ့။

႐ုပ္ထုအထင္ တဦးနဲ႔တဦးယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈမတူညီတာဟာ ျပႆနာတခုေတာ့ မဟုတ္ႏိုင္ပါဘူး။ အင္းေလ ဒါေၾကာင့္ လည္း ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈ မတူညီသူေတြရဲ႕ထူးခၽြန္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြကို ေပါင္းစပ္ထုတ္ယူအသံုးခ်ႏိုင္ခဲ့လို႔ သူ႔ႏိုင္ငံ တုိးတက္လာရတာဆိုျပီး စင္ကာပူဖခင္ႀကီး မစၥတာလီကြမ္ယုက တရားဝင္ ေျပာထားၿပီးသားပဲ မဟုတ္လား။ အိုး မသိေတာ့ပါဘူး။ ႐ုပ္ထုဟာ ႐ုပ္ထုလိုပဲ ဆိတ္ ဆိတ္ ၿငိမ္ၿငိမ္ ေနလိုက္တာ ေကာင္းပါတယ္။
………………

အေမွာင္ဆီမသြားခင္ အလွမ္းႏွစ္ဆယ္ေလာက္လိုေနေသးတဲ့ ညေနရင့္ရင့္ တခုမွာ အရိပ္ႏွစ္ခုက ဓာတ္နန္းေဟာင္းေလး ဆီကို ဝင္လာခဲ့ပါတယ္။ ႐ုပ္ထုေရွ႕မွာ ခပ္ရို႕ရို႕ထိုင္ေနၾကတဲ့ အသက္ငါးဆယ္ေက်ာ္အရြယ္ ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ဦးဟာ ႐ုပ္ထုရွိ တဲ့ ဘုရားဝန္းအတြင္းကို ဘယ္လိုအေၾကာင္းကိစၥေတြနဲ႔ ေရာက္လာသလဲေတာ့ ႐ုပ္ ထုလည္း ဘယ္သိႏိုင္ပါ့မလဲ။

အင္း… သူတို႔လည္း အရင္လူေတြလုိပဲ ႐ုပ္ထုရဲ႕နာမ္ပိုင္ရွင္ ဘိုးေတာ္အေပၚ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈတခုအတြက္ ေရာက္လာၾက တာ ေနမွာေပါ့ေလ။ သူ႕ေရွ႕မွာ အေမႊးတိုင္ေတြထြန္း ပန္းေတြလွဴရင္း တတြတ္တြတ္နဲ႔ ဆုေတာင္းေနၾကတဲ့ ဇနီး ေမာင္ႏွံကို ႐ုပ္ထုဟာ စိတ္ဝင္တစား အကဲခတ္ေနလိုက္တယ္။ အဲ့ဒီေနာက္ အမ်ဳိးသမီးႀကီးက ဆြဲျခင္းထဲပါလာတဲ့ စာေစာင္တေစာင္ ကိုထုတ္ၿပီး သူတို႔ထိုင္မယ့္ သံမံတလင္းၾကမ္းခင္းေပၚမွာခင္းထိုင္ဖို႔ျဖန္႔လိုက္တယ္။ စာေစာင္ရဲ႕စာမ်က္ႏွာထက္မွာေတာ့ “ဘိုးေတာ္ကို ခုတံုးလုပ္ရင္း ေငြလိမ္လည္မႈက်ဴးလြန္သူ နတ္ကေတာ္” ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ႀကီးနဲ႔ ႐ုပ္ထုရဲ႕မိတ္ေဆြႀကီး နတ္က ေတာ္ ပံုဟာ ထင္ထင္ရွားရွားႀကီးေပါ့။

အဲ့ဒီညမွာ က်ယ္ေလာင္တဲ့ေတာက္ေခါက္သံႀကီးတစ္သံ ဓာတ္နန္းေဟာင္း ေလးဆီကထြက္လာတာကို ၾကက္သီးထ စဖြယ္ ပီပီသသႀကီး ၾကားလိုက္ၾကရတယ္။

မနက္လင္းေတာ့ နတ္ကေတာ္ပံုနဲ႔စာေစာင္ဟာ ဘိုးေတာ္႐ုပ္ထုေရွ႕က ေႂကြက်ေနတဲ့ သစ္ရြက္ေျခာက္ေတြၾကားမွာ တစစီ မႊစာႀကဲလို႔ေပါ့။

ေရႊပိုးအိမ္ (ပဲခူး)
မတ္ ၂၀၊ ၂၀၁၇