ရွာေဖြေရး ...

PO Box 320-207, San Francisco, CA 94132-0207, USA – editors @ moemaka.net ((510) 854-6501)။
မိုးမခ ရံုးစားပြဲ - Home ရံုးခန္းအသစ္၊ အမွတ္ (၁၂၄)၊ ၅၇ လမ္း၊ မဟာဗႏၶဳလ လမ္းမ၊ ပုဇြန္ေတာင္ၿမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊
ဖုန္း – ၀၉ ၂၅၂ ၂၄၉ ၀၉၄ ၊ ၀၉ ၄၂၁ ၇၄၃ ၇၅၃ ၊ ၀၉ ၅၀၄ ၁၀ ၅၈ ၊ ၀၉ ၄၃၀ ၄၆၃ ၉၉ (မႏၱေလး)။ ။ စာတိုက္ေသတၱာ (၈၂၅)၊ ရန္ကုန္စာတိုက္ၾကီး။

ေရႊပိုးအိမ္ (ပဲခူး) ● ေရာက္ေလရာ


ေရႊပိုးအိမ္ (ပဲခူး)  ● ေရာက္ေလရာ 
(မုိးမခ) ႏုိဝင္ဘာ ၁၁၊ ၂၀၁၆

ပုတ္သိုးလြယ္တဲ့ လေရာင္ကိုခံယူရင္း ဆယ့္ႏွစ္လရာသီခြင္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးစာေၾကာင္းမွာ ကြၽန္မရဲ႕ အႏူးညံ့ဆံုးအလႊာေတြ တဆင့္ခ်င္းစီ ကြာက်လာတယ္။ ဒီဇင္ဘာေတာ့ ဒီဇင္ဘာပဲ။ ဒါေပမဲ့  ႏွင္းက်လာတာမျမင္ရေသးဘူး။ ႏွင္းဟာပူျပင္းတဲ့ ရာသီဥတုရဲ႕တိုက္ခိုက္မႈေတြကို အလူးအလဲ ခံရင္းအစြမ္းကုန္ ပြင့္လန္းဖို႔ႀကိဳးစားေနဆဲပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲအေမက ကြၽန္မကို ႏွင္း… ဆိုၿပီး ပြင့္ေပးလိုက္တယ္။ တကယ့္ ႏွင္းေတြ ညႇိဳးေရာ္သြားလိုက္တာ။

အေမမသိဘူးနဲ႔ တူပါတယ္။  အင္းေလ… အေမ မသိလို႔ေနမွာပါ။ ကြၽန္မက ႏွင္းဆိုေပမယ့္ ေနေရာင္နဲ႔ေတြ႔ရင္ အရည္မေပ်ာ္ဘဲ ပိုၿပီးမာေက်ာလာတတ္လြန္းလို႔။ အမွန္က ကြၽန္မနာမည္ထဲက ႏွင္းဆိုတဲ့ အႏူးည့့ံဆံုးစကားလံုးေလးကို အေမျဖဳတ္ခ်ခဲ့သင့္ တာ။ အေမစိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္။ ကြၽန္မက ေဆာင္းမွာပြင့္ေပမယ့္ႏွင္းမွမဟုတ္တာ အေမရယ္…။

ေအးစက္ေျခာက္ကပ္မႈကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ ကႏၱရ ဆူးပင္ေလးတပင္ပါ…။ အထီးက်န္ေၾကကြဲမႈေတြနဲ႔ မိတ္ေဆြဖြဲ႔ခ်င္ေနတဲ့ ကႏၱရ ဆူးပင္ေလးတပင္ပါအေမ။

အဲဒီေနာက္ ကမၻာေျမဟာ ကြၽန္မတကိုယ္လံုးကိုသိမ္းက်ဳံးတပ္ဆင္၊ ေျမျပင္နဲ႔တသားတည္း ျဖစ္ေအာင္ ယစ္ပူေဇာ္ပစ္လိုက္ တာမ်ား၊ အေဖကဓားထမ္းၿပီး အႏွီးထုတ္ကေလးထဲက နဂါးမေလးကို အားနဲ႔မာန္နဲ႔ေက်ာ္တယ္။ နဂါးမေလး ၿဂိဳလ္မထႏိုင္ ေအာင္တဲ့။ ယံုၾကည္မႈ အစြဲအလန္းေတြထဲမွာ ၁၉ ႏွစ္အရြယ္ ကြၽန္မမိဘေတြက မရင့္က်က္ေသးတဲ့ကေလးစံုတြဲပဲ။ အနီရင့္ ေရာင္ ရထားပိုးေကာင္ေတြ ပလုတ္ပေလာင္းစားပစ္တဲ့ေန႔ကဆို တအိမ္လံုးျပာယာခတ္လို႔။ ေသာက္ေရအိုးထဲကေရေတြ အကုန္သြန္ၿပီး တကိုယ္လံုးစိုစိုရႊဲေနတဲ့ ကေလးတေယာက္ ေသာက္ေရအိုးအလြတ္ႀကီးထဲမွာ…။

အဲဒီေန႔ကအေဖနဲ႔ ရန္ျဖစ္ထားတဲ့အေမက ကြၽန္မကို ရိုက္တယ္။ လူလစ္ၿပီဆို ခါးကိုဆြဲဆြဲဆိတ္တတ္တဲ့ ဆရာမရဲ႕ ညီမ ေၾကာင့္ ဆရာမအိမ္ရဲ႕လမ္းတဝက္ကေန စာမသင္ဘဲ အိမ္ျပန္လွည့္လာတဲ့ကြၽန္မကို အေမမရိုက္ဘူး။ ကြၽန္မသိမ္ငယ္တတ္ တာကိုသိေပမယ့္ ကြၽန္မစိတ္ထဲက ခံျပင္းမႈေတြကို အေမမျမင္ခဲ့တဲ့ေန႔ေတြ ရွိတယ္။ ကႏၱရဆူးပင္ေလးဟာ တခါတခါ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ တိတ္ဆိတ္မႈနဲ႔ ေသြးေအးလြန္းလွတာ အေမနားမလည္ခဲ့ဘူး။ ကြၽန္မမွာ အေမမျမင္ႏိုင္တဲ့ လက္နက္ေတြရွိ တယ္ဆိုတာ ယံုသလားအေမ…။

ၿဂိဳလ္နကၡတ္ေတြရဲ႕ စီးနင္းမႈကို ျငင္းဆန္ခဲ့တဲ့ အစိမ္းေရာင္မိန္းမတေယာက္ဟာ ကြၽန္မပါပဲ။

အိပ္၊ စား ႏွစ္မ်ဳိးတည္းနဲ႔ ကာမတဏွာမဖိစီးတဲ့ အခ်ိန္ေတြဟာပစ္စလတ္ခတ္ႏိုင္လွတယ္ဆိုေပမယ့္ ျပန္ေျပာမိတဲ့အခါ ၿပံဳး ရယ္ စရာေကာင္းရံုမွအပ ကြၽန္မအတြက္ေရာ… ၾကားရတဲ့သူေတြအတြက္ပါ ဒဏ္ရာ မျဖစ္ေစခဲ့ဘူးေလ။

ႏွင္းဆီကိုခ်စ္သေယာင္ျပၿပီးမွ ဆိတ္ဖလူးရဲ႕ သိမ္ငယ္ျခင္းအတြက္ တဘဝလံုးရက္ေရာေပးခဲ့တဲ့ မိန္းမ။ ပညက္ခ်က္တခုကိုလည္ပင္းမွာျမဲေနေအာင္ ဆြဲေပးလိုက္ကတည္းက ဆင္ေတြမုန္ယိုေနသလိုမ်ဳိး ကံၾကမၼာကလည္း ဆင္ကန္းေတာတိုးပဲ။ အရက္ပုလင္းေတြပတ္ခ်ာလည္ စီထားတဲ့အခန္းငယ္ေလးထဲမွာ ကြၽန္မငယ္ဘ၀ရွိတယ္။

အေမမရွိပဲ ပိေတာက္ပန္းပြင့္တဲ့ႏွစ္မွာ ကြၽန္မေကာင္းေကာင္းရွင္သန္ႏိုင္ခဲ့တယ္။ ညေတြဟာ ကြၽန္မ ႏွလံုးသားကိုဓားနဲ႔ ျခစ္ခ်ၿပီးစကားလံုးေတြကို မေျပာမဆိုဘဲ ယူသြားေလ့ရွိတယ္။ မနက္ေတြဟာ ကြၽန္မေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းကို မီးခိုးမိႈင္းတိုက္ၿပီး ကြၽန္မျဖစ္တည္ျခင္းကို ႏႈတ္ခမ္းတဖက္တည္းတြန္႔ၿပီး ရူးေအာင္ ျပဳစားေလ့ရွိတယ္။

ေရ၀တီေရ… ေရ၀တီေရ… ။ အမည္ ပညက္ခ်က္လွလွပပနဲ႔ အလြမ္းသီးခ်င္းေလးကို လိုက္ညည္းရင္း သစ္ပင္ေတြနဲ႔ ပိတ္ဆို႔ ေနတတ္တဲ့ ေနမင္းႀကီးကိုေငးခဲ့ဖူးတယ္။

တကယ္ေတာ့ ေရ၀တီဆိုတာ လြမ္းစရာ မေကာင္းတဲ့ ဘဝနဲ႔ သံသရာတဖက္ကမ္းမွာ ေမာႀကီး ပန္းႀကီး ကူးခတ္ေနရတဲ့အျပစ္သားဆိုတာအခ်ိန္ေႏွာင္းမွ သိခဲ့ရေပါ့။ သတ္ပံုက်မ္းကိုေဘးခ်၊ စာလံုးေပါင္းမွားခဲ့တဲ့ေန႔ေတြကိုေရတြက္မိၿပီဆို ကြၽန္မငို တယ္။ အခ်ဳိ႕စာလံုးေပါင္းေတြက သိသိခ်ည္းနဲ႔ မ်က္စိလွ်မ္းၿပီးမွားခဲ့တာ။ အခ်ဳိ႕ကမသိတာကိုသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ခပ္ တည္တည္နဲ႔ ေရးခဲ့မိလို႔ မွားခဲ့တာ။ တကယ္မသိလို႔ မွားခဲ့တဲ့ စာလံုးေပါင္းေတြအတြက္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာအမွန္ပဲ။ ဒါေပမဲ့ အားလံုးကအမွားေတြခ်ည္းပဲေလ။ အမွားဆိုတဲ့ စာတန္းထိုးလိုက္ခ်ိန္မွာ ကြၽန္မ လက္ထဲက Correction pen ေလး ျပဳတ္က်သြားခဲ့ၿပီ။

ပင့္သက္ရိႈ္က္သံေတြ တိတ္ဆိတ္သြားကတည္းကပန္းေတြ ပြင့္တာ၊ တိမ္ေတြ လႊင့္တာ၊ ဂစ္တာႀကိဳး ညိႇတာအားလံုးကို ရဲရဲေတာက္ မခံစားရေတာ့ဘူး။ တခါတခါဘုရားေပၚ တက္ခါနီးမွ ဖိနပ္ျပတ္ သြားတာကိုပဲပိုၿပီးအဆင္ေျပသြားသလိုမ်ဳိးေရာခ်ခဲ့ရတယ္။ သိလား…။ သိလားလို႔ ေမးရင္ မသိဘူးလို႔ ေခါင္းခါ မယ္မွန္း သိသိႀကီးနဲ႔သိလားလို႔ ကြၽန္မေမးတတ္လာတယ္။
မသိဘူးမဟုတ္လားလို႔ေမးရင္ ၿငိဳျငင္မယ္မွန္း သိသိႀကီးနဲ႔ မသိဘူးမဟုတ္လားလို႔ အရြဲ႕တိုက္ၿပီး ကြၽန္မေမးတတ္လာတယ္။
ေလာကႀကီးကိုအရြဲ႕တိုက္ေပမယ့္ ေလာကႀကီးက ကြၽန္မေၾကာင့္ ဘယ္တုန္းကမွ မရြဲ႕ခဲ့ပါဘူး။ ကြၽန္မသာသူ႔အျမင္မွာ သနားစရာ ျဖစ္ျဖစ္သြားတာ။ ေလာကႀကီးရဲ႕စိတ္ဓာတ္က တကယ္ကို အေျဖာင့္အတိုင္းပါပဲ။

ၿပီးေတာ့ သိလား…..။ ကြၽန္မဘယ္တုန္းကမွ ႀကိဳးေတြကိုမခ်စ္တတ္ခဲ့ဘူး။ ႀကိဳးေတြကို ျမင္တာနဲ႔ ကြၽန္မစိတ္ဟာ ေပ်ာ့ဖတ္ လာတယ္။ ကြၽန္မ ႏွလံုးသားဟာ ႏံုးခ်ိလာတယ္။ ႀကိဳးေတြကိုမခ်စ္တတ္ခဲ့ေပမယ့္ ႀကိဳးေတြကိုမုန္းဖို႔ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ ႀကိဳးေတြမွာအျပစ္မရွိဘူးဆိုတာ ကြၽန္မယံုတယ္။

တုတ္ေႏွာင္သူနဲ႔ တုတ္ေႏွာင္ခံရသူသာအျပစ္ရွိတာ…။ ႀကိဳးေတြ….။ တြန္႔လိမ္ ေကာက္ေကြးေနတဲ့ ႀကိဳးေတြ ကြၽန္မသြားမယ့္ လမ္းတေလွ်ာက္ ေႁမြေတြလိုပဲရြစိတက္လို႔။ ႀကိဳးေတြကိုဖယ္ေနရတာနဲ႔ ကြၽန္မခရီးဟာ ေႏွးေကြးခဲ့ရၿပီ။ ကြၽန္မလမ္းဟာ ၾကမ္းတမ္းခဲ့ရၿပီ။ ထပ္ေျပာပါဦးမယ္။

တကယ္တမ္းက ႀကိဳးေတြမွာအျပစ္မရွိဘူး။ ႀကိဳးေတြနဲ႔မွ ေဆာ့ကစားခ်င္တဲ့ မိန္းမငယ္ေလး တေယာက္ဟာ ႀကိဳးေတြၾကားမွာပဲေလးလံမႈံမိႈင္းေနရတာ သဘာ၀က်ပါတယ္။ သဘာ၀တရားက တရားမွ်တမႈလည္းရွိတယ္။ ကြၽန္မအတြက္ေတာ့ သဘာ၀တရားဟာမ်က္စိေနာက္ စရာပဲ။ တစ္ခါတခါ အဲဒီလိုေၾကာင္ပါတယ္။

အရင္တုန္းက ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သနားတယ္။ သနားတယ္ဆိုတာခ်စ္တာထက္ေတာင္ပိုေနေသးတဲ့သေဘာပဲ။ ကိုယ့္ ကိုယ္ ကိုယ္ခ်စ္တာဟာ အတၱဆိုရင္ ကြၽန္မကအတၱကိုေတာင္ မာေရေက်ာေရနဲ႔ ေစာင္းငဲ့ၾကည့္ေနမယ့္ မိန္းမမ်ဳိး။

ထိကရုံးပင္ေတြၾကားကမီးခိုေတြ အူေနတဲ့ ညေနခင္းေတြဆို ငယ္ဘ၀ကို သတိရတယ္။ မီးခိုေတြ အူေနတာ ျခင္အႏၱရာယ္ ကိုကာကြယ္ဖို႔ေလ။ အဲဒီလိုပစၥဳပန္ကိုတည့္တည့္မၾကည့္ႏိုင္တဲ့ လြန္ေျမာက္ျခင္းမ်ဳိးနဲ႔ အသက္ကို ျမေနေအာင္ ေသြးတယ္။

ကြၽန္မေပ်ာ္တဲ့အခါ မ်က္လံုးေတြ မွိတ္ေနေအာင္ အားရပါးရရယ္ၿပီး ကြၽန္မမေပ်ာ္ေတာ့တဲ့ အခါ မ်က္လံုးေတြ မွိတ္ေနေအာင္ ေခါင္းငံု႔ ေနတတ္တယ္။ ကြၽန္မက်ရႈံးတယ္။ ကြၽန္မ ေအာင္ျမင္တယ္။  ျပန္က်ရႈံးတယ္။ ေအာင္ျမင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ရႈံးျပန္ တယ္။ ၾကာလာေတာ့ ကြၽန္မေအာင္ျမင္တယ္ဆိုတာကိုမယံုေတာ့ဘူး။ အဲ့ဒီေတာ့မွပဲ ကြၽန္မဆီကေနအရႈံးဟာဖယ္ခြာသြားေတာ့တယ္။ ေအာင္ျမင္မႈက လက္တစ္ကမ္းမွာ…။ ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္မမယံုေတာ့ပါဘူး။ တကယ္တမ္းေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈကို မယံုတဲ့ စိတ္ဟာ ကြၽန္မရဲ႕တကိုယ္ရည္ ေ၀ဒနာပါပဲ။

ေရေပၚမွာဂယက္ေတြ ထေနတယ္။ စိတ္ေပၚမွာဂယက္ေတြ ထေနတယ္။ ေရေပၚကဂယက္ကကြၽန္မလုပ္တာမဟုတ္ဘူး။ သဘာ၀ တရားေၾကာင့္ ျဖစ္ရတာ။ စိတ္ေပၚကဂယက္ကေတာ့ …။ ထင္တဲ့ အတိုင္းပါပဲ။ ဂယက္ထေအာင္ လုပ္ခဲ့တာ ကြၽန္မ ကိုယ္တိုင္ပါ။ ကိုယ့္ဘ၀ကိုယ္ အဆံုးစီရင္မႈအတြက္ ကြၽန္မကတရားခံပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္မကိုဘယ္သူမွ လာမဖမ္းၾကဘူး။ အဲဒီအတြက္လည္း ကြၽန္မ ေက်နပ္မႈမရွိခဲ့ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အသက္ရွင္ေနထိုင္ခဲ့သမွ် ေန႔ရက္တိုင္းလိုလို ကြၽန္မ ကိုယ္ကြၽန္မ မေက်မလည္စိတ္ေတြနဲ႔ အျပစ္ေပးေနရတာေတာ္ေတာ္ဆိုး၀ါးတယ္ မဟုတ္လား။ တကိုယ္လံုးမီးကြၽမ္းေလာင္ ၿမိဳက္ ေနတဲ့သူကကြၽန္မကို ျပံဳးျပေနတယ္။ ကြၽန္မထိတ္လန္႔သြားတယ္။ ကြၽန္မ၀န္းက်င္မွာတစ္ကိုယ္လံုး ေလာင္ၿမိဳက္ေန သူေတြ အမ်ားႀကီးေတြ႔လိုက္ရလို႔ပဲ။ ခါးေအာက္ပိုင္းတခုလံုးေလာင္ၿမိဳက္ေနသူေတြ၊ ဦးေခါင္းတခုလံုးမီးစြဲေနတဲ့သူေတြ…၊ လက္ေတြ မီးစြဲေနတဲ့သူေတြ…။ ေျခေထာက္ေတြ ျပာျဖစ္သြားတဲ့ သူေတြ….။ ဟုတ္တယ္။ ကြၽန္မ ေျခဖဝါးေပၚကိုမီးပြားေလးစင္သြားရံုေလာက္နဲ႔ ကြၽန္မ ျပာမျဖစ္သင့္ေသးဘူး။

ေန၀င္ မိုးခ်ဳပ္ ကြၽန္မဆႏၵေတြအတိုင္း ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေနေပမယ့္ ဒီေနရာဟာ ကြၽန္မဆႏၵမရွိတာေတြနဲ႔ တည္ေဆာက္ ထား ၿပီးသား ရပ္ဝန္းတခုပါ။ မိန္းမတေယာက္ရဲ႕အားနည္းခ်က္ေတြကိုသာ အမွတ္ရေစၿပီး လူသားမဆန္စြာ ေနထိုင္လာမိတဲ့ ျပကၡဒိန္ေတြကို ကြၽန္မစုတ္ျဖဲခြင့္မရွိေတာ့ဘူး။

လိႈင္းကေတာ့ ထန္ပါေစ။ ဒါေပမဲ့ မုန္တိုင္းကိုေတာ့ တားဆီးရလိမ့္မယ္။

မျဖစ္စေလာက္ ခြန္အားနဲ႔ ဆိုေပမယ့္ တကယ္တမ္းေတာ့ မိန္းမတေယာက္ရဲ႕ခြန္အားဟာ ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ ေအာင္ ႀကီးမားပါတယ္။ယိမ္းထိုးႏြဲ႕ေႏွာင္းေနတဲ့ ကႏၱရပင္ေလးေပါင္းမ်ားစြာ……။ တပင္တည္းက်န္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္အထိအင္အား ႀကီးမားခဲ့ဖူးပါတယ္။ အသက္ကိုဖက္တြယ္ထားတဲ့ ဆဲလ္ငယ္ေလးေတြဟာ မသဘာဝရဲ႕တြန္းလွန္ျခင္းအင္အား ေၾကာင့္ သန္မာလာခဲ့တယ္။ ကႏၱရပင္ေလးေတြ ဆက္လက္ရွင္သန္ပါေစ…။ ကြၽန္မလည္းဘယ္လိုအေၾကာင္းနဲ႔ ျဖစ္ျဖစ္ ဆက္လက္ရွင္သန္ပါရေစ…။

‘မင္းဘ၀မွာ ဆက္လက္ ရွင္သန္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ျငင္းပယ္မႈေတြကိုလက္ခံရဲတဲ့ သတၱိရွိရမယ္။ ေလာကဆိုတာ ျငင္းပယ္ မႈေတြကိုစိန္ေခၚဖို႔ ေစာင့္ေနတဲ့အရပ္ပဲ။

မင္းက ျငင္းပယ္ခံရလိမ့္မယ္။ မင္းကိုယ္တိုင္ကလည္း ျငင္းပယ္လိမ့္မယ္။’

သစၥာနီရဲ႕ ပဥၥရူပံကို ကြၽန္မေတြ႕လိုက္တယ္။ ကြၽန္မဘဝမွာ မျငင္းဆန္ခဲ့တာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ ျငင္းဆန္လိုက္ရင္ ကြၽန္မဒီထက္ ပိုၿပီးအဆင္ေျပသြားမွာပဲလို႔ ေဆြးေဆြးျမည့္ျမည့္ ေနာင္တရမိ တယ္။ ကြၽန္မခုထက္ထိလည္း  ျငင္းဆန္ျခင္းအတတ္ပညာရပ္ကိုမကြၽမ္းက်င္ေသးဘူး။ ကြၽန္မေျခဖ၀ါးေပၚ မီးစေတြ စင္ေနတုန္းပဲ။ ဒါေပမဲ့ သိလား…။ ျငင္းပယ္ခံရတာ ေတြေတာ့ကြၽန္မဘဝမွာ ပိုမ်ားလာတယ္။ ကြၽန္မ အျပဳအမူတခ်ဳိ႕ကို  ျငင္းပယ္ခံရတယ္။ကြၽန္မ စိတ္အသြားအလာေတြကို ျငင္းပယ္ခံရတယ္။ ကြၽန္မေပ်ာ္ရႊင္မႈအိပ္မက္ကေလးေတြ ျငင္းပယ္ခံရတယ္။ ကြၽန္မဖိတ္ေခၚျခင္းကို ျငင္းပယ္ခံရတယ္။ ကြၽန္မ…ခ်စ္တတ္ခဲ့ျခင္းကို ျငင္းပယ္ခံရတယ္…။ ကြၽန္မရဲ႕အာရံုစူးစိုက္မႈစာမ်က္ႏွာေတြ ျငင္းပယ္ခံရတယ္….။ ကြၽန္မရဲ႕ ျဖစ္ တည္မႈ၊ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္မရဲ႕ယံုၾကည္မႈကို ကြၽန္မအယံုၾကည္ရဆံုးလူေတြဆီက ျငင္းပယ္ခံရတယ္။

အင္းပါ…။ ကြၽန္မရဲ႕ ျငင္းပယ္ခံရျခင္းစာမ်က္ႏွာေတြ ျခစ္ထုတ္ပစ္လိုက္… ပါ… ေတာ့…မယ္။

၂၉ ႏွစ္ရဲ႕ မွတ္တိုင္တခုကို ကြၽန္မစိုက္လိုက္တဲ့ေနာက္ ေရွ႕ဆက္ဖို႔ အင္အားသစ္ေတြနဲ႔  အိုမင္းျခင္း  အနက္ေရာင္ကႀကိဳးဟာ ထိခတ္မိၾကၿပီ။ ကြၽန္မအိုမင္းျခင္းကို မျငင္းဆန္ႏိုင္ဘူး။ ကြၽန္မနာက်င္မႈ ေ၀ဒနာေတြကို မျငင္းဆန္ႏိုင္ဘူး။ ၿပီးေတာ့ ….သြားတက္ကေလးလက္ခနဲ ျဖစ္သြားေအာင္ ျပံဳးျပတတ္တဲ့ ေသမင္းရဲ႕ဆြဲငင္အားကိုလည္း ျငင္းဆန္ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး။

ၿဂိဳလ္နကၡတ္ေတြရဲ႕စီးနင္းမႈကို ျငင္းဆန္ခဲ့တဲ့ အစိမ္းေရာင္မိန္းမတေယာက္အိမ္ေရွ႕ကေန အိမ္ေနာက္ေဖးကို လမ္း ေလွ်ာက္ တယ္။ တာ၀န္ဝတၱရားစံႏႈန္းထဲမွာေျခေထာက္တဖက္ကို စိမ္ၿပီး အရာ အားလံုးရဲ႕လြန္ေျမာက္ျခင္းမွာေျခေထာက္ တဖက္ဟာ လြတ္လပ္ေနျပန္တယ္။ အဲဒီမိန္းမကိုျငင္းဆန္ဖို႔ အတြက္ မ်က္လံုးေပါင္းမ်ားစြာဟာအရွိန္ယူေနၾကေပါ့။

ႏွင္း….ဆိုတဲ့ ေခၚသံၾကားေတာ့ ၂၉ ႏွစ္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးစာမ်က္ႏွာကိုအဆံုးသတ္ဖို႔ ကြၽန္မ ျပင္ဆင္ခဲ့ၿပီးပါၿပီ….။

ေရႊပိုးအိမ္ (ပဲခူး)