ခင္ေဇာ္မုိး ● ဗီြဒီယို
(မုိးမခ) ၾသဂတ္စ္ ၁၁၊ ၂၀၁၇
(မုိးမခ) ၾသဂတ္စ္ ၁၁၊ ၂၀၁၇
အခုေတာ့ ဟမ္းဖုန္းေတြ၊ လက္ေတာ့ပ္ေတြကေနပဲ အင္တာနက္သံုးတယ္။ ဇာတ္ကားေတြၾကည့္တယ္။
ကြၽန္မတို႔ ငယ္ငယ္တုန္းက အခုလို ကိုယ့္အခန္းနဲ႔ကိုယ္ တီဗီြမ႐ွိသလို တအိမ္တီဗီြတလံုးလည္း မ႐ွိဘူး။ ဟမ္းဖုန္းတေယာက္တလံုး ဆိုတာ ေဝးလွေပါ့။ အခုျပဳတ္သြားတဲ့ သူႀကီးေဟာင္းဦးေငြေသာ္ ဗီြဒီယိုရံုမေထာင္ခင္ကဆို ေတာင္ဘက္ရြာက ရံုကို သြားၾကည့္ရတာ။ ညေနဘက္ဆို ညျပမယ့္ဇာတ္ကားအမည္နဲ႔ မင္းသား၊ မင္းသမီးအမည္ကို မိုက္နဲ႔ေၾကညာတယ္။ ညေနေရာက္ၿပီဆို နားစြင့္ေန ၾကေတာ့တာပဲ။ ဇာတ္လမ္းအမည္ ခပ္မိုက္မိုက္ဆိုလို႔ကေတာ့ ေနပူမိုးရြာမေ႐ွာင္ဘူး သြားတာ။ အဲ့ေနာက ဘယ္သူေတြ ေခတ္စားလဲ ဆိုေတာ့ သီဟတင္စိုးတို႔၊ ေနမ်ဴိးေအာင္တို႔၊ ဂြၽန္ကိုတို႔ေခတ္စားေနတဲ့အခ်ိန္။ အဲ့ဒီ မင္း သားေတြအမည္ မိုက္ေအာ္သံၾကားရင္ ဇာတ္ၾကမ္း ကားဆိုတာ သိၿပီးသားရယ္။ ေတာ္လွန္ေရးကားေတြ အ႐ိုက္မ်ားတာ ကိုး။
မိုက္ဟစ္သံၾကားလို႔ ကိုယ့္ႀကိဳက္တဲ့မင္းသား၊ မင္းသမီးျဖစ္ေနရင္ ထမင္းကို ေနမဝင္ခင္ကတည္းကအေစာႀကီးစားတယ္။ ေနဝင္ၿပီဆိုရင္ ဓာတ္မီးကိုယ္စီကိုယ္ငွနဲ႔ ထြက္ၾကေတာ့တာပဲ။ ေန႔တိုင္းေတာ့လည္း လူႀကီးေတြကမသြားခံဘူး။ အဲ့ေတာ့ ခ်ိန္ဆသြားရတာေပါ့။ အဲ့ေနာက္ ဗိီဒီယိုၾကည့္ခက တစ္ေယာက္ကို ဆယ့္ငါးက်ပ္ေပးရတယ္။ ကြၽန္မတို႔ ကခပ္ငယ္ငယ္ပဲ႐ွိေသးတာ။ ေနာက္ေတာ့တျဖည္းျဖည္း ေစ်းက တက္တက္သြားတယ္။ ႏွစ္ဆယ္ျဖစ္လာတယ္။ ႏွစ္ဆယ့္ငါးက်ပ္ျဖစ္လာ တယ္။ ေနာက္ေတာ့ ငါးဆယ္ထိျဖစ္သြားတာ။ ဒါလည္းၾကည့္ၾကတာပါပဲ ။ ကိုယ့္အိမ္မွမ႐ွိတာကိုး။ ေဘာလံုးပြဲလာတဲ့ေန႔ဆို ဇာတ္ကားမျပဘူးရယ္။ ေဘာလံုးပြဲၾကည့္ခက သီးသန္႔ေစ်းနဲ႔ေလ။ တေယာက္ကို တစ္ရာေပးရတယ္။ ကြၽန္မတို႔ကေတာ့တခါမွမၾကည့္ဖူးပါဘူး။ ကေလးဆိုေတာ့ ဖိုက္တင္ ကားေတြ၊ဟာသကားေတြပဲ အာရံုရတာေလ။
ဇာတ္ကားမျပခင္ကို လူစုရင္း သီခ်င္းဖြင့္တယ္။ ေနာက္ေတာ့ သီခ်င္းဆိုၾကေတာ့တာ။ ဆိုခက တပုဒ္တစ္ရာေပးရတယ္။ သီခ်င္းဆိုတဲ့သူ မ်ားတဲ့ေန႔ဆို ဇာတ္ကားျပတာေနာက္က်တယ္။ သူတို႔အတြက္ တြက္ေျခကိုက္ေတာ့ ရံုပိုင္႐ွင္ကျကိုက္သေလာက္ဆိုခံတယ္။ တခါတေလ ပရိတ္သတ္က `ဇာတ္ကားျပေတာ့´လို႔ တေယာက္တေပါက္ ထေအာ္မွ မိုက္သိမ္း ေတာ့တာပဲ။ အဲ့တုန္းကရြာဘက္မွာ သံုးလံုးခ်ဲေတြ သိပ္ထိုးၾကတာ။ ေပါက္သေလာက္လည္းေပါက္ၾကတယ္။ တဦးတ ေယာက္မ်ား ေပါက္သံၾကားလို႔ကေတာ့ အဲ့ည ဗီြဒီယိုရံုမွာ သီခ်င္း ဆိုၾကေတာ့တာပဲ။ လူရင္းေတြကို ဆိုခိုင္းတာေပါ့။ အေပါင္း အသင္းေဘာ္ဒါေတြေလာက္ပဲ။ လူမ်ားရင္ေတာ့ တေယာက္တပုဒ္ႏႈန္းေပါ့ ။ အဲဒါထံုးစံျဖစ္ေနေတာ့တာပဲ။ ေအာင္ပြဲခံတဲ့သေဘာေပါ့။ ဘာထူးလဲ ကြၽန္မရယ္၊ ေပတိုးရယ္ ႏွစ္ေယာက္သား ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ့ အိမ္ကအစ္မေတြရယ္၊ အမ်ဳိးထဲကလူငယ္မွန္သမ််ွ အကုန္ဆိုၾကတယ္။ ကြၽန္မကို တပုဒ္ဆိုလိုက္ေသး။
တခါတေလဆိုရင္ `လ´ ကမ႐ွိ၊ ေမွာင္မည္းေနေတာ့ အိမ္ကေပးမသြားဘူးေလ။ အဲလိုညမ်ဳိး ဇာတ္ကားေကာင္းနဲ႔ညားလို႔ကေတာ့ မခံမရပ္ႏိုင္ျဖစ္ၿပီး အိပ္လို႔ကိုမေပ်ာ္ေတာ့တာ။ ကေလးအရြယ္ဆိုေတာ့ တစိမ့္စိမ့္ေတြးၿပီး ဝမ္းနည္းေနေရာ။ အခုေတာ့လည္း အဲ့တုန္းက ကြၽန္မတို႔ေခတ္ ကြၽန္မတို႔အျဖစ္ကေလးေတြက လြမ္းစရာ။ ဂ႐ုဏာသက္စရာျဖစ္တယ္။
ဗီြဒီယိုၾကည့္ရင္းစားဖို႔ဆိုၿပီး ေန႔ၾကာေစ့ေလွာ္တို႔၊ မန္က်ည္းသီးေရပြစိမ္တို႔၊ ဇီးျဖဴသီးဆားေရစိမ္တို႔ ဖရံုေစ့ေလွာ္တို႔ တမ်ဳိး မဟုတ္တမ်ဳိး လုပ္ၿပီး ယူသြားတတ္ၾကေသးတယ္။ တေယာက္ယူေတာ့ လိုက္ယူၾကေတာ့တာ။ အဲ့ေနာက္ဆို ကာလသား ေတြက သူတို႔အပ်ဳိေတြကို သီခ်င္းဆိုၿပီး ပိုးပန္းၾကတာ။ ကိုယ့္ႀကိဳက္တဲ့ေကာင္မေလး ဇာတ္ကားလာၾကည့္တဲ့ေနဆို ဘာေျပာေကာင္းမတုန္း။ မ႐ွိလို႔ ဘာေရာင္းဆပ္ရဆပ္ရ ဆိုတာမ်ဳိးရယ္။ ဗီြဒီယိုရံုထဲက လူေတြကလည္း အဆိုေကာင္းတဲ့သူဆို ၿငိမ္ေနၾကေတာ့တာ၊ ေက်ာက္႐ုပ္ေတြ အတိုင္းပဲ။
တခါတုန္းက ရြာထဲက လူပ်ဴိႀကီးကိုသိန္းေမာင္ သီခ်င္းဝင္ဆိုပါေရာ။ သူလည္း ကာလသားေပါက္ေတြတုၿပီး `ဘာမို႔တုန္း ေပါ့´ ဆိုၿပီး သီခ်င္း ဆိုတာေပါ့။
ဟိုသီခ်င္းေလး။ သိေတာ့သိတယ္ ဂဃဏနမေျပာႏိုင္ျဖစ္ေနတာ။ ထားပါေတာ့ သီခ်င္းစာသားပဲေျပာမယ္။
"ေမာင္ေမာင္.....ေမာင္ေမာင္ ...ေခၚလိုက္စမ္းပါဗ်....ဗ်ာထူးခ်င္လို႔ပါ မမရယ္" ဆိုတဲ့ အဲ့စာသားကို လူပ်ဳိႀကီး က ဘယ္လိုဆိုတယ္မွတ္လဲ။
အဲ့ေနရာေရာက္ေတာ့ `ေမာင္ေမာင့္...ေမာင့္ေမာင့္ ...´ဆိုၿပီး ဘက္ထရီဝပ္သလို အသံက၀ပ္သြားေရာ။ ေနာက္ဆက္တြဲဆက္ဆိုဖို႔ အသံကထြက္မလာေတာ့ဘူး။ အဆံုးေတာ့ အခြၽဲလြန္သြား႐ွာတာေပါ့။ အဲ့တုန္းက ဘာေျပာေကာင္းမလဲ။ လူက အမ်ားဆိုေတာ့ ကေလး၊လူႀကီးအကုန္ တရံုလံုး ဝုန္းခနဲေနတာပဲ။ ရယ္ခ်လိုက္ၾကတာ။ တခ်ဳိ႕ဆို မ်က္ရည္ေတြထြက္တဲ့ထိ ရယ္တယ္။
မိန္းကေလးထဲကလည္း ႐ွိေသးတယ္။ အခု ကေလးတေယာက္မေအျဖစ္ေနတဲ့ ကိုျမတ္စံမိန္းမေပါ့။ သူကလည္း အသံ ေသးေလးနဲ႔ငယ္သံ ပါေအာင္ဆိုတာ။ သီခ်င္းထဲက စကားေျပာ စာသားပါတဲ့ေနရာေရာက္ရင္ (စကားေျပာ)ဆိုတဲ့စာလံုးကို ကြင္းစကြင္းပိတ္ေလးနဲ႔ သေကၤတျပထားတယ္ေလ။ အဲဒါကို မင္းသမီးေခ်ာက `အ´ ခ်က္ ကမ္းကုန္ေရာ။ အဲ့စာသားကိုပါ `စကားေျပာ.....´ဆိုၿပီး ဆက္ဟဲပါ ေလေရာ။
`ေဟာ..ဗ်ာ...´
`အယ္...´ ဆိုတဲ့ အာေမဋိတ္စကားေတြအဆံုး ရယ္လိုက္တာ တဝုန္းဝုန္းပဲ။ စီဒီျပားတို႔၊ဒီဗီြဒီျပားတို႔ဆိုတာ ေပၚကာစေပါ့။ အသံကိုေဖ်ာက္ၿပီး စာတန္းၾကည့္ သီခ်င္းလိုက္ဆိုရတာက ေခတ္ထတုန္းကိုး။ အသံေနအသံထားသိမွ ဆိုႏိုင္တာေလ။ လြယ္ေတာ့မလြယ္ဘူးရယ္ေလ ဆိုဖူးမွသိတယ္။ သူတို႔လို႔ အိုးနင္းခြက္နင္းသမားေတြ ပံုလို႔ပါပဲ။ ေပ်ာ္ေတာ့ေပ်ာ္စရာ အေကာင္းသားပါပဲ။
တခါတေလ မီးစက္ပ်က္တာနဲ႔ၾကံဳရင္ အေတာ္စိတ္ညစ္ရတယ္။ တရံုလံုးေမွာင္မည္းေနတာ ။ ရံုပိုင္႐ွင္လာထြန္းေပးထားတဲ့ ေမ်ာက္ျဖဴ ဓာတ္ခဲသံုးလံုးထည့္ မီးေျဗာင္းကေလးကလည္း ပိုးစုန္းၾကဴးေလာက္ လင္းရွာတာ။ မ်က္စိအစာေကြၽးစရာ၊ စိတ္အာရံုစခံစားစရာျဖစ္တဲ့ ဗီြဒီယိုက ၾကည့္မရေသးေတာ့ တရံုလံုးစကားေတြေျပာၾက။ ဆူညံလို႔ပါပဲ။ မီးစက္ကပ်က္ေနတာဆိုေတာ့ ရံုပိုင္႐ွင္ကလည္း အဲ့ေလာက္ေတာ့သီးခံတယ္ေလ။ အဲ့လိုေန႔ဆို ပါလာတဲ့ ေန႔ၾကာေစ့တို႔၊ဘာတို႔က ေနရာရေရာ။ ရံုထဲမွာ စကားသံရယ္၊ ေနၾကာေစ့တခြပ္ခြပ္ ကိုက္ႏႊာသံရယ္က အုပ္မိုးေနေတာ့တာေပါ့။ တခ်ဳိ႕ကေလးေပါက္စ ေတြလည္း မေအျဖစ္သူနဲ႔အဆင္မေျပျဖစ္ၿပီး တျဗဲျဗဲငိုၾက။
`ဒီကေလးႏွယ္ ငါစိတ္မ႐ွည္ေတာ့ဘူး´ဆိုၿပီး မေအျဖစ္သူရဲ႕လ်ွင္ျမန္ဖ်ပ္လပ္တဲ့ လက္ဝါးနဲ႔ကေလးတင္းပါး မိတ္ဆက္သံေတြေရာ အို...ဆူလို႔ညံလို႔ပဲ။ ကာလသားေတြကလည္း မၾကားႏိုးနားနဲ႔ အပ်ဳိေတြကို ရိတိတိျပဳၾက။ အပ်ဳိေတြကလည္း ေခါင္းေတြ ဖိုခလုတ္ဆိုင္ ဆိုင္ၿပီး တတြတ္တြတ္ေျပာၾက။ တခစ္ခစ္ရယ္ၾက။
တခါက`လ´လည္းမ႐ွိဘူး။ အခ်ိန္က မိုးတြင္းႀကီးမယ္။ ဇာတ္ကားက ပိုင္းပိုၾကည့္ထားဖူးတဲ့အမိုက္စားဇာတ္ကားေပါ့။ မ သြားပဲ မေနႏိုင္ၾကဘူး။ အိမ္မွာဆို အေဖနဲ႔အေမပဲက်န္တယ္။ အစ္မေတြကလည္း ကေလးေတြေက်ာပိုး၊ ခါးဆစ္ခြၿပီး လိုက္ လာတာ။ ရံုထဲေနရာ မရမွာလည္း စိုးရေသးတာေလ။ ကြၽန္မတို႔ကအရင္သြားႏွင့္ၿပီး ရံုထဲကစိတ္ႀကိဳက္ေနရာမွာ ဦးထား တာေပါ့။ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို ကေလးေတြ ဖန္ခုန္ဖို႔ကားထားသလို လက္ႏွစ္ဖက္ေနာက္ေထာက္ၿပီး ကားႏိုင္သေလာက္ ကားထားၾကတာရယ္။ အခုေနျပန္ျမင္ေယာင္မိေတာ့လည္း ေတာ္ေတာ္ဆိုးခဲ့ၾကတာပဲလို႔ ေတြးမိရင္း ရယ္ခ်င္စရာႀကီးျဖစ္ေရာ့။ အဲတုန္းကေတာ့ ရယ္ဖို႔ေနေနသာသာ ေခြၽးကိုလံုးေနတာေပါ့။ ရယ္စရာလို႔လည္းမထင္ခဲ့ေပါင္ဘူး။
ဘာ့လို႔လဲဆို႔ေတာ့ တခါတေလ ေနရာမရလို႔ ရံုတံခါး၀ကေန ေျခဖ်ားေထာက္ၿပီး ၾကည့္ရတဲ့အရသာအဆိုးအေကာင္း သိေန လို႔ပဲ။ ႏွစ္ရြာေပါင္းမွ ဗီြဒီယိုရံုတခုဆိုေတာ့ လူကအျမဲျပည့္သိပ္ေနတာခ်ည္းရယ္။
ဒါနဲ႔ျပန္ဆက္ရအံုးမယ္။ အဲ့ဒီေန႔ကေပါ့။ ဇာတ္ကားတဝက္ေလာက္က်ဴိးေတာ့ မိုးေတြရြာခ်တယ္။ သည္းလိုက္တဲ့ျဖစ္ျခင္း။ တေဝါေဝါ ရြာလိုက္တာ သြန္ခ်တဲ့အတိုင္းပဲ။ ဇာတ္ကားသာၿပီးသြားတယ္။ မိုးကမတိတ္ဘူး။ ခဏေတာ့ေစာင့္ေနၾကည့္ၾက ေသးတယ္။ မိုးျပတ္ပံုမေပၚေတာ့ အရႊဲခံၾကရေတာ့တာပဲ။ အသာတၾကည္မသြားၾကဘူး။ မိုးေတြကရြာ၊ လ်ွပ္စီးေတြက တဝင္း ဝင္းနဲ႔မို႔ လူေတြကေျပးၾကတာေပါ့။ ရြာေျမာက္ထိပ္ကေရေတြက ရြာေတာင္ပိုင္းလမ္းမႀကီးအတိုင္း ေရးထြက္ေရစီးတာေလ။ သိတဲ့အတိုင္းပဲ။ တရြာလံုးကမိုးေရေတြက လမ္းမႀကီးအတိုင္းလိမ့္လာၿပီးမွ ႏွစ္ရြာၾကားက လယ္ေတြထဲစီးလိုစီး။ ဝက္သစ္ ေခါက္ပင္ႀကီး႐ွိတဲ့ လမ္းခ်ဳိင့္ႀကီးထဲ ဝပ္လိုဝပ္ေပါ့။ အဲ့တုန္းကဆို ႏွစ္ရြာၾကားမွာ မိုးတြင္းဆိုဗြက္ေတာႀကီးျဖစ္ေနတတ္တယ္။ အခုမွသာ ေျမသားတို႔၊ ေက်ာက္သဲတို႔နဲ႔ လမ္းကိုျမႇင့္ၿပီး ေဘးႏွစ္ဖက္ကို ေရႏႈတ္ေျမာင္းေဖာ္ထားေတာ့တာ။
ဒါနဲ႔ အဲ့ညက ျပန္လာေတာ့ လမ္းမႀကီးေပၚမွာေရေတြက ဒူးခိုက္ေနေတာ့တာ။ လ်ွပ္စီးလက္ေနတဲ့မိုးရြာႀကီးထဲ ဓာတ္မီးေတြကလည္း တဝင္းတည္းေနတာပဲ။
`ဟဲ့ ေကာင္မေတြ ဘာ့လို႔အဲေလာက္ေျပးေနျကတာတုန္းဟဲ့´
`ငါ့ဖိနပ္က်ေနရစ္ၿပီ လုပ္ၾကပါအုံုး´
`ငါ့ေစာင့္ပါအံုးဆိုေအ ေကာင္မေတြရဲ႕´
`ဟဲ့ ဟိုကေလးက ေ႐ွ႕ေရာက္သြားတာလား၊ ေနာက္က်န္ရစ္တာလားမသိဘူး´
စတဲ့ အဲ့ဒီစကားသံေတြက တေ၀ါေ၀ါရြာေနတဲ့မိုးနဲ႔ လံုးေထြးေနေတာ့ပဲ။ စိတ္ေမာကိုယ္ပန္းေတြျဖစ္ စိတ္ေတြလည္းတို၊ ရယ္လည္း ရယ္ခ်င္၊ ငိုလည္း ငိုခ်င္စရာကို ျဖစ္ေရာ့ပါပဲ။ အဲ့ဒီ ဒူးခိုက္ေနတဲ့မိုးေရေတြထဲ ေျပးၾကေတာ့ တဝုန္ဝုန္းပစ္လဲၾက တာေပါ့။ ဘာေျပာေကာင္းမလဲ ပါးစပ္ေတြထဲ ရႊံ ့ေရေတြဝင္ကုန္တာေပါ့။
ဇာတ္ကားတပုဒ္ၾကည့္ရဖို႔ သူမ်ားရြာထိသြားခဲ့ၾက။ အႏုပညာကို စိတ္လိုလက္ရ ခံစားခဲ့ၾကရွာတာ။ ငတ္မြတ္ခဲ့ၾကတာ။ ကိုယ့္ဘဝနဲ႔ကိုယ္ေပ်ာ္ခဲ့ၾက၊ ေက်နပ္ခဲ့ၾကတာ။ ကိုယ့္ေခတ္နဲ႔ကိုယ္ လက္ခံခဲ့ၾကတယ္။
ေနာက္ပိုင္းေတာ့ အခုျပဳတ္သြားတဲ့သူႀကီးဦးေငြေသာ္ ဗြီဒီယိုရံု ထၿပီးေထာင္မွသာ ေတာင္ဘက္ရြာကိုမသြားျဖစ္ေတာ့တာ ရယ္။ ရြာမွာဆိုေတာ့ ပိုၾကည့္ျဖစ္တယ္။ ဗီြဒီယိုရံုပိုင္႐ွင္ သူႀကီးေဟာင္း ဦးေငြေသာ္အိမ္က လမ္းကေလးနဲ႔အိမ္တအိမ္ျခားတာ ဆိုေတာ့ ေမွာင္ၿပီဆိုရင္ထြက္ ထြက္သြားမိတယ္။ တခါတေလ ကိုယ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့မင္းသား၊ မင္းသမီးမျပတာၾကာေနရင္ `ခင္ဗ်ားတို႔ကလည္း အဲ့မင္းသား မင္းသမီးေခြေတြပဲ ငွားခဲ့စမ္းပါလို႔´ဆိုၿပီး ေညႇာ္တိုက္တယ္။ အဲဒါဆို ငွားေပးတယ္ေလ။ အမ်ားႀကိဳက္ကိုေပါ့။ ရြာကရံုက်ေတာ့ ေျပတီဦး တို႔၊ေနတိုးတို႔ တအားေခတ္ထေနၿပီ။ အဲ့မင္းသားေတြျပတဲ့ညဆို စူပါမင္းသားေတြဆိုၿပီး ၾကည့္ခပိုေပးၾကရတယ္။ သီခ်င္းဆိုခကေတာ့ တစ္ပုဒ္တရာပါပဲ။
တခါတေလေတာ့လည္း သီခ်င္းဆိုမယ့္သူမ႐ွိဘူး။ အဲလိုညဆို အမ်ားႀကိဳက္မယ့္ သီခ်င္းေခြကို ဖြင့္ျပေပးထားတယ္။ လူ ေစာင့္ရင္းေပါ့။ မလာေသးတဲ့သူေတြ ေျပးလာခ်င္ေအာင္ သီခ်င္းနဲ႔ျမႇဴတာေလ။ တခ်ဳိ႕ညေတြဆို `ဒီညေတာ့ မၾကည့္ေတာ့ပါဘူးေလ... နားပါဦး မယ္´လို႔ဆိုၿပီး ထမင္းေအးေဆးစားေနကာမွ ရံုကသီခ်င္းေကာင္းမ်ား ထဖြင့္လို႔ကေတာ့ စားလက္စ ထမင္းကန္ျပားကို ေခြးစာခြက္ထဲ ဂြပ္ဆို ထည့္ၿပီး ေျပးေတာ့တာ။ ေရကိုမေသာက္ဘူး။ အဲေလာက္ထိေအာင္ပဲ။ တခါတေလ ဦးေငြေသာ္နဲ႔ဗီြဒီယိုျပတဲ့ သူ႔သား လူလွတို႔ ကသိကေအာက္ျဖစ္ၿပီး စကားမ်ားထား။ ၾကည့္တဲ့သူေတြကမသိပဲ ဟိုသီခ်င္းျပေပးပါ။ ဒီသီခ်င္းျပေပးပါ ဆိုၿပီး တေယာက္တမ်ဳိးေအာ္ၾကရင္ လူလွက မႏူးဘူးရယ္။ `ငါျပခ်င္တာျပမွာကြာ´လို႔ ထေအာ္တယ္။ အဲလိုဆို လာၾကည့္တဲ့သူေတြခမ်ာ ၿငိမ္သြား႐ွာၾကေရာ။ တုတ္တုတ္မ်ွမလႈပ္ေတာ့ဘူး။ လူလွျပတဲ့ေခြပဲ ၾကည့္ေတာ့တယ္။
ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ကြၽန္မတို႔ ေတာသူေတာင္သားဆိုတာ အင္မတန္မွလည္း သနားစရာေကာင္းၾကပါတယ္။ တေနကုန္ ပင္ပင္ပန္းပန္း အလုပ္လုပ္ရတယ္။ ေနဝင္မွထမင္ဝိုင္းကို ေရနံဆီမီးခြက္တို႔ ေရနံ႔ဖေယာင္းတိုင္ေလးတို႔ထြန္းၿပီး စားၾကရတယ္။ ၿပီးရင္ ဗီြဒီယိုကိုလည္း ၾကည့္ခ်င္ေသးေတာ့ မနားႏိုင္ပါဘူး။ မ်က္စိအလုပ္ေပးတယ္။ ဗီြဒီယိုဇာတ္ကားဆိုတာ လည္း ငတ္မြတ္စဥ္ကာလဆိုေတာ့ ၾကည့္ခ်င္တာမွ တအားပဲေပါ့။ ဒါ့ေၾကာင့္ ပင္ပန္းတယ္မထင္ဘူး။ ဗိီြဒီယိုေလးၾကည့္မွသာ စားဝင္အိပ္ေပ်ာ္ဆိုပါေတာ့။
အခုေခတ္က်ေတာ့ ဗီြဒီယိုဇာတ္ကားတကားကို မဆိုထားနဲ႔။ ကမ႓ာ့သတင္းကိုေတာင္ သူတို႔ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ေဘးထိုးထဲက ဟမ္းဖုန္းတလံုးတည္းမွာ အခ်ိန္မေရြးၾကည့္လို႔ရေနၿပီမဟုတ္လား။
အခုခ်ိန္ေတာ့လည္း အဲဒီအေၾကာင္း၊ အျဖစ္အပ်က္သ႐ုပ္ေတြက လြမ္းစရာလိုလို။ ၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီအခ်ိန္က အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြက အခုေန ဗြီဒီယိုဇာတ္ကားတကားလိုပါပဲ။ ကြၽန္မတို႔အေတြးထဲ၊ မ်က္လံုးေတြထဲ ႐ွိေနတယ္ေလ။
ေအးေလ... ကိုယ့္ `လ´ နဲ႔ကိုယ္ေတာ့ `သာ´ ခဲ့ၾကတာမွတ္သာရယ္။ အခုေတာ့ ျပန္မရႏိုင္ေတာ့တဲ့ ရြာဓေလ့၊ ရပ္ဓေလ့ ခ်စ္စရာ အမူအယာေလးေတြကိုက လြမ္းစရာျဖစ္ေနေလရဲ႕။
ခင္ေဇာ္မိုး
Comments