ျငိမ္သက္ျခင္း၏ အျခားတစ္ဖက္မွာ
(ရုပ္ပုံလႊာအမွတ္တရ)
ႏိုင္ ဝင္း သီ
(မိုးမခ) ဇူလိုင္ ၈၊ ၂၀၁၈
(၁)
" ဟား ..ဟား..ဟား..ဟား "
ရယ္ေမာသံဟာ မခိုးမခန္႔ ရယ္ေမာလိုက္တဲ့ ရယ္သံမ်ဳိး။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ စာရင္းဇယားထဲ ထည့္ မထားတဲ့ ရယ္သံမ်ဳိး။
ခပ္အုပ္အုပ္ ရယ္ေမာလိုက္တာျဖစ္ေပမဲ့
အဲဒီတိုးတိတ္တဲ့ရယ္ေမာသံကပဲ မတ္လရဲ႕ေန႔လယ္ခင္းႀကီးထဲကို
မိုးျခိမ္းသလို ထစ္ခ်ဳန္းစီးဆင္းသြားခဲ့။ အိက်ေနတဲ့ဓာတ္ႀကိဳးေပၚက
အေရာင္မြဲမြဲ ၿမိဳ႕ျပခို သုံးေလးေကာင္ဟာ ေတာင္ပံတဖ်ပ္ဖ်ပ္ခတ္ၿပီး
တိုက္ေခါင္မိုးတခုေပၚ ထပ်ံသြား။
" ေကာင္းတာေပါ့ကြာ ..သိပ္ေကာင္းတာေပါ့ကြာ "
" ေကာင္းတာေပါ့ကြာ ..သိပ္ေကာင္းတာေပါ့ကြာ "
ထူထူပြပြ သူ႔ရဲ႕ဆံပင္အုံႀကီးဟာ ခပ္ေငါ့ေငါ့ေျပာေနတဲ့ သူ႔ႏႈတ္ဖ်ားက
စကားလုံးေတြၾကားမွာ တခ်က္တခ်က္ လႈပ္ခါသြား။
မြန္းတည့္ေနဟာ ၄၅ လမ္း အထက္ဘေလာက္မွာ ရပ္တန္႔ၿငိမ္သက္လို႔။
မြန္းတည့္ေနဟာ ၄၅ လမ္း အထက္ဘေလာက္မွာ ရပ္တန္႔ၿငိမ္သက္လို႔။
ပူေလာင္အိုက္စပ္ေနတဲ့ ေန႔လယ္ခင္းဟာ သူ႔ရဲ႕ ရယ္္ေမာသံႀကီးေအာက္မွာ ပိုၿပီးေတာ ့ပူေလာင္အိုက္စပ္သြားခဲ့။
မေဟသီက ဆုတ္ခြာလာကတည္းက စိတ္ဟာ ဆြဲတင္လို႔ မရေလာက္ေအာင္ ထိုးက်သြားခဲ့တာ။ နွစ္ဆယ့္ခြန္ နွစ္ဆယ့္ရွစ္ေလာက္ဆို မဂၢဇင္း ထြက္ၿပီကြ... အဲဒီရက္ေလာက္ကို စာအုပ္နဲ႔ စာမူခနဲ႔ လာယူလိုက္ေပါ့ကြာ။
မေဟသီ အယ္ဒီတာ ကိုဝင္းသူရဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ့္ေလးငါးရက္ေလာက္ထဲက ေျပာထားခဲ့ေပမယ့္ ေသခ်ာသြားေအာင္ လဆန္းရက္မွပဲ တိုက္ကို ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားခဲ့တယ္။
တိုက္ကိုေရာက္ေတာ့လည္း ကိုဝင္းသူရရဲ႕စကားလုံးေတြဟာ ပူေလာင္ အိုက္စပ္ေနျပန္တယ္။ မင္းဝတၳဳကို တပုဒ္လုံး ျဖဳတ္လိုက္ရတယ္ကြ။ ဘာတတ္နိုင္မလဲကြာ။ ျဖဳ တ္ဆိုေတာ့လည္း ျဖဳတ္လိုက္ရတာေပါ့ကြာ။
မေဟသီက ဆုတ္ခြာလာကတည္းက စိတ္ဟာ ဆြဲတင္လို႔ မရေလာက္ေအာင္ ထိုးက်သြားခဲ့တာ။ နွစ္ဆယ့္ခြန္ နွစ္ဆယ့္ရွစ္ေလာက္ဆို မဂၢဇင္း ထြက္ၿပီကြ... အဲဒီရက္ေလာက္ကို စာအုပ္နဲ႔ စာမူခနဲ႔ လာယူလိုက္ေပါ့ကြာ။
မေဟသီ အယ္ဒီတာ ကိုဝင္းသူရဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ့္ေလးငါးရက္ေလာက္ထဲက ေျပာထားခဲ့ေပမယ့္ ေသခ်ာသြားေအာင္ လဆန္းရက္မွပဲ တိုက္ကို ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားခဲ့တယ္။
တိုက္ကိုေရာက္ေတာ့လည္း ကိုဝင္းသူရရဲ႕စကားလုံးေတြဟာ ပူေလာင္ အိုက္စပ္ေနျပန္တယ္။ မင္းဝတၳဳကို တပုဒ္လုံး ျဖဳတ္လိုက္ရတယ္ကြ။ ဘာတတ္နိုင္မလဲကြာ။ ျဖဳ
ကိုဝင္းသူရဟာ ဖိုင္တြဲေတြၾကားထဲမွာ အေသအခ်ာ သိမ္းဆည္းထားတဲ့ စာမူေလးတစုံကို လွမ္းေပးလိုက္တယ္။
မေဟသီမဂၢဇင္းထဲမွာ က်ဆုံးသြားခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ဝတၳဳေလးပါပဲ။
ဝတၳဳရဲ႕နာမည္က " ၿငိမ္သက္ျခင္း၏ အျခားတစ္ဖက္မွာ"
မေဟသီမဂၢဇင္းထဲမွာ က်ဆုံးသြားခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ဝတၳဳေလးပါပဲ။
ဝတၳဳရဲ႕နာမည္က " ၿငိမ္သက္ျခင္း၏ အျခားတစ္ဖက္မွာ"
ပန္းခ်ီသရုပ္ေဖာ္ပုံက
ကိုကိုႏိုင္ရဲ႕လက္ရာ။ အလင္းေရာင္ေတြ ပါးလ်မႈန္ရီေနတဲ့
အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ အသက္ရွင္လ်က္နဲ႔ ေသဆုံးေနၾကတဲ့လူေတြ။ ေခ်ာက္ ခ်ားစရာ
လူေတြ။ အလင္းမႈန္မႈန္ထဲမွာ အတုံးအရုန္း အိပ္စက္ေနၾကတဲ့လူေတြ။
တခ်ဳိ႕က ပက္လက္။ တခ်ဳိ႕က ေဘးေစာင္း။ တခ်ဳိ႕က ထိုင္လ်က္အေန အထား။
တခ်က္ခ်က္ျမည္ေအာ္ေနတဲ့ အသံဗလံေတြဟာ ၿမိဳ႕ျပညထဲက တေစၧနာရီေတြရဲ႕နာက်င္ေအာ္ဟစ္သံ ေတြ။ ေခတ္ ႀကီးဟာ ေသြးဆာေနတဲ့ Combat Boot ေတြေအာက္မွာ ဝပ္စင္းၿငိမ္သက္ေနတယ္။
လင္းနို႔ေတြဟာသန္ေခါင္ညထဲမွာ
ရႈပ္ေထြးလႈပ္ခတ္လို႔။ ေျခသံလုံလုံနဲ႔ ပ်ံသန္းလာတဲ့လင္းနို႔ေတြဟာ
ည ဘက္ေရာက္တာနဲ႔ လူေတြကို တေယာက္ၿပီး တေယာက္ ဆြဲသြားေတာ့တာပဲ။
ဒီညမွာ ဘယ္သူ႔အလွည့္ လဲ။ လူေတြဟာ ကိုကိုႏိုင္ရဲ႕ လိုင္းေတြ မ်ဥ္းေကြးေတြ
ေအာက္မွာ ေအးစက္ေတာင့္တင္းေနတဲ့ အေလာင္း ေကာင္ေတြလို
တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္လို႔။
မေဟသီထဲကေနၿပီး
လမ္းတဖက္ဆီလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေမာင္စိမ္းနီတို႔ရဲ႕ ပိေတာက္ပြင့္သစ္
ရံုးခန္းက်ဥ္းက်ဥ္းေလးကို လွမ္း ျမင္ေနရတယ္။ ေန႔လယ္ခင္းႀကီးျ ဖစ္ေနေပမယ့္ ပိေတာက္ပြင့္သစ္ဟာ လည္း အေမွာင္ေငြ႔ေငြ႔ထဲမွာ အသံဗလံတခုမွမၾကားရေအာင္ ၿငိမ္ဆိတ္လို႔။
စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ ပိေတာက္ပြင့္ သစ္ထဲကိုဝင္သြားေတာ့
ေမာင္စိမ္းနီဟာ သူ႔ရဲ႕ဆံပင္အုံလိုပဲ ထူထူပြပြႀကီးျဖစ္ေနတဲ့
စာ႐ြက္ပုံေတြၾကားမွာ စိတ္ရႈပ္ေထြးေနပုံရတယ္။ ေ ဘးစားပြဲက ေမာင္တင္ဆင့့္ ကေတာ့ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္ေပၚမွာ အာရုံကပ္ျငိလို႔။ ေဇာ္မိုးလြ င္က
အစီခံနား ေရာက္လုလုျဖစ္ေနတဲ့ တဲ့ ေဆးေပါ့လိပ္တိုကို မီးညိွဖြာရိႈက္ၿပီး
တစုံတေယာက္ေယာက္ကို ေမ်ွာ္ေစာင့္ေနတဲ့ပုံ။ ေနေရာင္ေအာက္က
လမ္းတိုေလးကိုပဲ မီးခိုးေငြ႔မ်ွင္ေတြၾကားမွာ ေငးေမာမင္္သက္ေနတယ္။
စာေရးဆရာ ကဗ်ာဆရာေတြ ဝင္ထြက္ေနတဲ့ လမ္းတိုေလးကေတာ့
တံလ်ပ္ေတြေအာက္မွာ ပူေလာင္ဝင္းပလို႔။
ေမာင္စိမ္းနီဟာ စာ႐ြက္ထပ္ေလးကိုင္ၿပီးဝင္လာတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကိုျမင္လိုက္တာနဲ႔ဘာမွေျပာ မေနေတာ့ဘူး။ ကြၽန္ေတာ့္လက္ထဲက စာ႐ြက္ေတြကို ဆတ္ခနဲ
ဆြဲယူလိုက္တယ္။ ဘာေတြလဲကြ။ မေဟသီမွာအျဖဳတ္ခံ လိုက္ရတဲ့ ဝတၳဳေလ။
ဟား...ျဖဳတ္မွာေပါ့ကြ ာ စိစစ္ေရးက။ ၿငိမ္သက္ျခင္း၏ အျခား တဖက္မွာတဲ့။
နာမည္ကိုက ျဖဳတ္ခ်င္စရာေကာင္းေနတာ။ ကိုကိုႏိုင္ဆြဲထားတဲ့ ပုံကလည္းျဖဳတ္ခ်င္စရာ။
နာမည္ကိုက ျဖဳတ္ခ်င္စရာေကာင္းေနတာ။ ကိုကိုႏိုင္ဆြဲထားတဲ့ ပုံကလည္းျဖဳတ္ခ်င္စရာ။
ပုံနဲ႔စာကို ဖ်တ္ခနဲ ၾကည့္လိုက္ရုံနဲ႔တင္ သူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာႀကီးဟာ ညိဳေမွာင္တြန္႔ေခါက္သြားခဲ့ ၿပီ။ ၿပီးေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ကြာ...သိပ္ေ ကာင္းတာေပါ့ကြာ။ သူ႔ဟာသူ တေယာက္တည္း ပြစိပြစိနဲ႔ ေျပာေနခဲ့ျပန္။ ၿပီးေတာ့ တဟားဟားနဲ႔ မခိုးမခန္႔ ရယ္ေမာေနခဲ့ျပန္။
ျပီးေတာ့ ေဟ့ေကာင္.. မေဟသီမွာ အျဖဳတ္ခံရေပမယ့္ ပိေတာက္ပြင့္သစ္ထဲမွာ ထည့္မယ္ကြာ... ဒီလေဖာင္မပိတ္ရေ
အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက စာေပစိစစ္ေရးဆိုတာ အလုံးစုံေသာ အႏုပညာဖန္တီးမႈ
မွန္သမွွ်ကုိ တေနရာ မဟုတ္ တေနရာရာမွာ ဆြံ႔အမည္းေမွာင္သြားေစတဲ့
ေနရာေဒသတခုေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကဗ်ာဆရာ၊ စာေရးဆရာ၊
အယ္ဒီတာေတြထဲမွာဆိုရင္ စာေပစိစစ္ေရးနဲ႔မၿငိဘူးတဲ့ လူဆိုတာ
ခပ္႐ွား႐ွားပါပဲ။
ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဟာ
မြန္းၾကပ္မႈေတြၾကားကပဲ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ၾကပါတယ္။
အဲဒီလိုျခစ္႐ွရာေတြ တခုၿပီးတခု ရေနတဲ့ၾကားကပဲ
ေလးလံထိုင္းမိႈင္းေနတဲ့ ရက္စြဲေတြကို တရက္ၿပီးတရက္ ဆန္တက္လာခဲ့ၾကတယ္။ ညေနေစာင္းၿပီဆိုရင္ ပုဇြန္ေတာင္သုခၿမိဳ႕ေတာ္ထဲက
ဆိုင္နံပတ္ ၁၇ လား။
ဒါမွမဟုတ္ရင္ ၄၂ လမ္းထဲက အမားတို႔ရဲ႕ဆိုင္ေလးကိုလား။ စစ္ျပန္မဂၢဇင္းနားမွ ာဖြင့္ထားတဲ့ မင္းသားႀကီး ရဲ႕တိုက္ခန္းထဲကို လား။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာ ကိုယ့္အုပ္စုနဲ႔ုကိုယ္ ေအာင္လံေတာ္
တလူလူလႊင့္ထူၿပီး တက္ညီ လက္ညီ ခ်ီတက္သြားၾကျပီ။ ညေနခင္းေတြဟာ
ကြၽန္ေတာ္တို႔ အတြက္ အရသာ ရိွသြားခဲ့ၿပီ။
ဒါမွမဟုတ္ရင္ ၄၂ လမ္းထဲက အမားတို႔ရဲ႕ဆိုင္ေလးကိုလား။ စစ္ျပန္မဂၢဇင္းနားမွ
မဂၢဇင္းတခုမွွာ ဝတၳဳေလးတပုဒ္ ေသဆုံးသြားတယ္ဆိုတာကြၽန္ေတာ္တို ႔အတြက္ေတာ့
အဆန္းတက်ယ္ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီမဂၢဇင္းမွာ ေသဆုံးသြားခဲ့တဲ့ဝတၳဳေလးကို
အျခားမဂၢဇင္းတခုခုကို ပို႔ရပါတယ္။ အဲဒီလိုပို႔လိုက္တဲ့ မဂၢဇင္းထဲမွာလည္း
ထပ္ၿပီးေခ်မႈန္းခံရရင္ အျခားတိုက္တခုကိုေျပာင္းၿပီး ေပးရတာေပါ့့။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဟာ အေမွာင္ေခတ္ႀကီးထဲမွာ မျမင္မကန္း
ဟိုစမ္းဒီစမ္းနဲ႔ ကိုယ့္အႏုပညာ ကိုယ္ခြၽန္ျမ ေနေအာင္
ေသြးခဲ့ၾကရတာမဟုတ္လား။
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ေမာင္စိမ္းနီထည့္ မယ္ဆိုၿပီး ယူထားလိုက္တဲ့ စာမူဟာလည္း ဟိုေနရာျဖတ္၊ ဒီေနရာျဖတ္။ ဟို စာပိုဒ္ကိုေက်ာ္၊ ဒီစာပိုဒ္ေက်ာ္နဲ႔ တပုဒ္လုံးရစရာမရိွေအာင္ စိစစ္ေရးကလုပ္ခ်လိုက္ျပန္ပါတယ္။ ကြၽန္ေ တာ့္ စာမူမွ
မဟုတ္ဘူး။ ဒီ့ျပင့္စာမူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း
မင္နီတားလႊတ္လိုက္တယ္။ လမ္းဆုံမွာ ကမ္း ကုန္ေအာင္မိုက္႐ိုင္းေတာ့ လည္း
ခ်မ္းတုန္မယ္လို႔ထင္ရင္ မွားသြားမွာေပါ့ကြာ။
ခပ္တင္းတင္းေစ့ထားတတ္တဲ့ သူ႔ရဲ႕ နႈတ္ဖ်ားက ထြက္က်လာတဲ့ ခပ္ေငါ့ေငါ့ေလသံပါ။
ေမာင္စိမ္းနီဟာ ကြၽန္ေတာ့္စာမူအပါအဝင္စိစစ္ေရးက မင္နီတားၿပီး
ျဖဳတ္ခိုင္းထားတဲ့ စာမူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားထဲက တခ်ဳိ႕လည္း
နည္းနည္းပါးပါးျဖဳတ္။ တခ်ဳိ႕က်ေတာ့လည္း မဆိုစေလာက္ေလးျဖဳတ္။
တခ်ဳိ႕ကိုေတာ့ ခပ္တည္တည္နဲ႔ မူလအတိုင္း ျပန္ထည့္ၿပီး
သူ႔ရဲ႕ပိေတာက္ပြင့္သစ္ကို ၄၅ လမ္းထိပ္မွာ အခ်ိန္အခါမဲ့
ပြင့္ဖူးေနတဲ့ ပိေတာက္ပြင့္ေတြနဲ႔အၿပိဳင္
သင္းရီဖူးပြင့္ေစခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီလက နရီပ်က္ပိေတာက္ေတြနဲ႔အတူ သူလည္းပဲ စိစစ္ေရးကိုိုေျပးဟယ္လႊားဟယ္နဲ႔အေတာ္ေလး ရွင္း လိုက္ရပါေသးတယ္။
ေျပာၾကစတမ္းဆိုရင္ေတာ့ ဒါသည္ပင္ သူ႔ရဲ႕တင္ဆက္မႈအႏုပညာပါပဲ။
သူလိုလူမ်ဳိးအတြက္ စာေပစိစစ္ေရး နဲ႔ ၿငိစြန္းတယ္ဆိုတာမ်ိဳးဟာ
သိပ္ၿပီး အဆန္းတက်ယ္ေတာ့ မဟုတ္လွပါဘူး။
သူတို႔ဟာ
လြန္ခဲ့ေသာ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကတည္းက ေခတ္ႀကီးကို
မေၾကာက္မ႐ြံ႕နဲ႔ေတာ္လွန္ပုန္ကန္ခဲ့ၾကတဲ့ ကဗ်ာဆရာေတြြမဟုတ္လား။
( ႏွစ္ )
ကြၽန္ေတာ္ ရန္ကုန္ကိုေရာက္သြားေလတိုင္း
ရန္ကုန္လမ္းမေတြေပၚမွာ သူ႔ကို အၿမဲတမ္းလိုလို
ျမင္ရေတြ႔ရ တတ္ပါတယ္။ တခါတခါမွာ သူဟာတေယာက္တည္း။ တခါတခါ
သူ႔အပါးမွာ ကဗ်ာဆရာေလးေတြ စာေ ရး ဆရာေလးေတြ ပါလာတတ္တယ္။
တခါတခါမွာ သူဟာ ပလက္ေဖာင္းေပၚမွာ တစုံတခုခု ကိုေမ်ွာ္ေစာင့္ေန တဲ့ပုံ။။ တခါတခါေတာ့ သူ႔ကို
မဂၢဇင္း/ဂ်ာနယ္တိုက္ေတြထဲမွ ာ ျမင္ေတြ႔ရျပန္တယ္။
သူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာသြင္ျပင္ကေတာ့ ဘယ္အခ်ိ္န္ၾကည့္လိုက္ၾကည့္လိုက္
သုန္လို႔မႈန္လို႔။ သူ႔ရဲ႕ပခုံးေပၚမွာ
ခ်ိတ္ဆြဲ ထားတဲ့လြယ္အိတ္ႀကီးကလည္း သူ႔လိုပဲ မႈန္မႈန္မိႈင္းမိႈင္းနဲ႔
လမ္းသြားလမ္းလာေတြကို ေငးၾကည့္ရင္း ပင့္ သက္ေတြ တခ်က္ျပီးတခ်က္
ရိႈက္လို႔။
လမ္းေပၚမွာေတြ႔တဲ့ တစုံတေယာက္ေယာက္က
ပိေတာက္ပြင့္သစ္အတြက္ စာမူေပးလိုက္ရင္ အဲဒီစာမူကို
လြယ္အိတ္ႀကီးထဲ သူ ပစ္ထည့္လိုက္တာပဲ။ ဂ်ာနယ္မဂၢဇင္းနဲ႔
စာအုပ္ေလးေတြ လက္ေဆာင္ရလာခဲ့ရင္လည္း အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးထဲကိုပဲ သူ
ပစ္ထည့္လိုက္တာပဲ။ ဝမ္းသာေပ်ာ္႐ႊင္စရာ
သတင္းစကားတခုခု ၾကားရရင္လည္း အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးထဲပဲ
ပစ္ထည့္လိုက္တာပဲ။ သူ႔ရဲ႕မိသားစုအတြက္ တစုံတခုခု ဝယ္ျခမ္း သြားခဲ့ရင္လည္း အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးထဲကိုပဲ စိတ္ခ်လက္ခ်
ပစ္ထည့္လိုက္တာပါပဲ။ အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးကို သူ႔အမည္တပ္ၿပီးေတာ့
ေခၚၾကည့္လိုက္ရင္ ဘာလဲကြလို႔မ်ား ျပန္ထူးေနမလားမဆိုနိုင္ဘူး။
ေဖာင္းကားေျပာင္တင္းေနတဲ့ အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးကို သြန္ခ်လိုက္ရင္ ေခတ္ႀကီး ငါးေခတ္ ထြက္က်လာ လိမ့္မယ္။
အနီနဲ႔အျပာ ထြက္လာလိမ့္မယ္။
ဗလာဒီမာပူတင္ ထြက္လာလိမ့္မယ္။ ဆင္ျမဴယယ္ ဟန္တင္တန္ ထြက္လာလိမ့္မယ္။
ေအာင္ဘညိဳ ထြက္လာလိမ့္မယ္။ မင္းႏြယ္စိုးထြက္လာလိမ့္ မယ္။
ေတာ္လွန္ကဗ်ာထြက္လာလိမ့္မယ္။ ဆူးေ လလမ္းက
ေလႏုေအးရယ္ ထြက္လာလိမ့္မယ္။
စစ္ပြဲေတြထြက္လာလိမ့္မယ္။
အေမြးအေတာင္ေတြ ကြၽတ္ထြက္ေနတဲ့ ခ်ဳိးငွက္ေတြ
ထြက္လာလိမ့္မယ္။ ေရွာင္ေဇလီေဇလမ္းထြက္ လာလိမ့္မယ္။
မာန္ေျပ(၁၁)လမ္း ထြက္လာလိမ့္မယ္။
နွစ္လိုဖြယ္ ေကာင္းတဲ့
ဆဲေရးသံေလးေတြ ထြက္လာလိမ့္မယ္။ သူနဲ႔ ဆက္ႏြယ္ပတ္သက္ခဲ့တဲ့
လူေတြ၊ ဘဝေတြ၊ သကၠရာဇ္ေတြြ တခုၿပီးတခု အလုအယက္ ခုန္ထြက္လာၾကလိမ့္မယ္။
အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးကိုလြယ္ၿပီးေတာ့ပဲ ေအးစက္မည္းေမွာင္ေနတဲ့ေခတ္ေတြကို တေခတ္ၿပီးတေခတ္ ျဖတ္သန္းလာခဲ့တာမဟုတ္လား။
အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးကို လြယ္ၿပီးေတာ့ပဲ
သူ႔အႏုပညာနဲ႔သူခ်စ္တဲ့မိသားစု၊ ၿပီးေတာ့ သူ႔ဘဝရဲ႕အစိတ္အပိုင္း တခုလိုျဖစ္ေနခဲ့တဲ့ ပိေတာက္ပြင့္သစ္ကို ရန္ကုန္ရဲ႕လမ္းမေတြေပၚမွာ
ထြန္းသစ္ဝင္းပေစခဲ့တာမဟုတ္လား။ အဲဒီလြယ္အိတ္ႀကီးကို
လြယ္ၿပီးေတာ့ပဲ ၁၉၇၀ ဝန္းက်င္ေလာက္က ဆိပ္ဖလူးပန္းရနံ႔
ေမႊးေဝေနတဲ့ ေနရာ တေနရာမွာ သူ အထိန္းသိမ္းခံခဲ့ရတာ မဟုတ္လား။
ေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ သူဟာလည္းပဲ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြ မ်ားျပားခဲ့တဲ့ ျပဇာတ္တပုဒ္ပါပဲ။
ေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ သူဟာလည္းပဲ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြ မ်ားျပားခဲ့တဲ့ ျပဇာတ္တပုဒ္ပါပဲ။
( သုံး )
ေလထန္ကုန္းအလြန္ ဒီဘက္ေခတ္ထဲကို ေရာက္လာေတာ့စာေရးဆရာ ကဗ်ာဆရာ ၊
ထုတ္ေဝသူ၊ အယ္ဒီ တာေတြနဲ႔သက္ဝင္လႈပ္ရွားေနတဲ့ Super King ဟာ
ရိုတြန္းကေဖးနဲ႔တူလာသလားလို႔ တခါတခါ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးေနမိတတ္တယ္ ။
အဲဒီေန႔က သူဟာ ဘဝအေမာေတြၾကားက ပိေတာက္ပြင့္သစ္အေၾကာင္း ကို ေျပာျပတယ္။
ဘဝအေမာေတြၾကားက
စာေတြေရးေနတဲ့ အေၾကာင္းေျပာျပတယ္။ ဘဝအေမာေတြၾကားက
သူ႔မိသားစု အေၾကာင္း ေျပာျပတယ္။ ဘဝအအေမာေတြၾကားက
ေျပာင္းလဲခ်ိန္တန္ၿပီဆိုၿပီး ဘာမွေျပာင္းလဲ မလာေသး တဲ့ အေၾကာင္ း ေျပာျပတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘဝအေမာေတြၾကာ းကပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ခ်စ္စရာေကာင္းေအာင္ ဆဲဆိုသြားဖို႔လည္း သူ မေမ့ေလ်ာ့ခဲ့ပါဘူး။
ျမစ္ေရအလ်ဥ္ဟာ တံတားေအာက္မွာ တေရြ႕ေရြ႕။ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ..ဝမ္း နည္းေၾကကြဲမႈေတြ..ခ်စ္သူ မုန္းသူ ေ တြ..မူးယစ္ေဝေသာေႏြဦးညေတြ..မေ သခ်ာမေရရာမႈေတြ..ဘရုတာ့စ္ရဲ႕ဓားခ်က္ေတြ...ရူးနွမ္းေနတဲ့မို း တိမ္ေတြ။
ေနာက္ သုံးေလးရက္အၾကာ ေဖေဖာ္ဝါရီတစ္ရက္ေန႔ ညဥ့္နက္ပိုင္းမွာေတာ့ တေ႐ြ႕ေ႐ြ႕ ျမစ္ေရအလ်ဥ္နဲ႔ အတူ သူလည္းပဲ အေဝးတေနရာကို သစ္႐ြက္ေႂကြတ႐ြက္လို တေ႐ြ႕ေ႐ြ႕။
သူနဲ႔ေတြ႔ခဲ့တဲ့ ေနာက္ဆုံးေန႔လယ္ခင္းက ေန႔ထုတ္သတင္းစာတေစာင္ကို
ရန္ကုန္ဟာ ေပ်ာ္စရာမေကာင္းေတာ့ဘူးတဲ့။
သူထြက္ခြာသြားခဲ့တာ တစ္နွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ရိွသြားျပီ။
ရန္ကုန္ဟာ
အခုခ်ိန္အထိလည္း ေပ်ာ္စရာ မေကာင္းလွေသးပါဘူး။ အရူးေတြမ်ားျပားေနတဲ့ ျမိဳ႕ႀကီးတၿမိဳ႕ ဟာ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီးေတာ့
ေပ်ာ္႐ႊင္္စရာေကာင္းလာနိုင္မွာလဲ။
ဒါျဖင့္ရင္ ရန္ကုန္ဟာ ဘယ္ေတာ့ေလာက္မွ ေပ်ာ္႐ႊင္စရာေကာင္းလာမွာလဲ။ ရန္ကုန္ဟာ ရန္ေတြ ကုန္သြားတဲ့အခ်ိန္ေလာက္ဆိုရင္ ေပ်ာ္႐ႊင္စရာေကာင္းလာနိုင္တာေပါ့လို႔
( တစ္ )
Comments