ႏိုင္၀င္းသီ - ျမဴ​​မ်ားရဲ႕​ေျခသံ


 ႏိုင္၀င္းသီ - ျမဴ​​မ်ားရဲ႕​ေျခသံ 
(မိုးမခစာအုပ္အညႊန္း) ႏို၀င္ဘာ ၃၊ ၂၀၁၈

( တစ္​ )
သစ္​​ေတာ​ေတြဆုတ္​ခြာသြား​ခဲ့တဲ့ သည္​ဘက္​နွစ္​​ေတြထဲမွာပဲ ​​ေပ်ာ္​႐ႊင္​စရာသိပ္​မ​ေကာင္​းတဲ့ နွစ္​ကာလ​ေတြထဲကို သူတို႔​ေတြ ​ဟာ ေရာက္​ရိွလာခဲ့ၾက။ နည္​းပညာ​ေၾကာင္​့ပဲ အခ်ိန္တိုတိုအတြင္းမွာ အ​ေရးအသားခ်င္​း ခ်ိတ္​ဆက္​မိၾက။ လူခ်င္​း ခ်ိတ္ဆက္မိၾက။ စကားလုံးခ်င္​း ခ်ိတ္​ဆက္​မိၾက။​ စိတ္​ကူးစိတ္​
သန္​းခ်င္​း ခ်ိတ္​ဆက္​မိၾက။ ​ေဝျမင္​့​ေမာင္​(ဆလိုင္​းျမတ္​နိုးသူ) ၊ ဆလိုင္​းဇုန္​၊ ​ေမာင္​​ေနာင္​မြန္​နွင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​။

 သူတို႔ဟာ Y မ်ိဳးဆက္​ ျဖစ္​မလား။ X မ်ိဳးဆက္​ ျဖစ္​​ေလမလား။ ဘယ္​လို​ေခတ္​မ်ိဳးကို အေျချပဳၿပီး ခြဲျခားၾကမယ္ဆိုတာ သိပ္​မသဲကြဲလွ​ေသာ္လည္း မည္​း​ေမွာင္​​ေအးစက္​​ေန​တဲ့ နွစ္ကာလ​ေတြထဲမွာ ​ေ႐ြ႕လ်ားလာခဲ့တဲ့ ၉၀ျပည္​့နွစ္​အလြန္​ မ်ိဳးဆက္ေတြဆိုတာက​ေတာ့ ​ေသခ်ာခဲ့။

 လြတ္​လပ္​​ေရးရၿပ​ီးမွ ​ေမြးဖြားလာခဲ့​​တဲ့  ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အတြက္ ​​ေပ်ာ္​႐ႊင္​စရာတခ်ိဳ႕ထဲကို ​ေရာ​ေထြးစိမ္​့ဝင္​ခဲ့ဖူးေပမယ့္ ၉၀ျပည္​့နွစ္​ အလြန္​ သူတို႔ မ်ိဳးဆက္​ေတြ အတြက္​က​ေတာ့ အ​ေမွာင္​​ေခတ္​ထဲက generation ​ေတြ အ​ေသအခ်ာ ျဖစ္​​ေနခဲ့။ ​ေပ်ာ္​႐ႊင္​စရာ​ေတြ ​ေပ်ာက္​ဆုံး​ေနခဲ့တဲ့ နွစ္​ကာလ​ေတြထဲမွာပဲ သူတို႔ဟာ နာနာက်င္​က်င္​နဲ႔ ​ေပ်ာ္​႐ႊင္​ခဲ့ၾက။ အ​ေမွာင္​​ေခတ္​ထဲမွာ ႀကီးျပင္​းလာခဲ့ရင္​း အလင္​းထဲကို ​ေရာက္​ရိွလာ​ေအာင္​ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ ထိန္​းညႇိ သယ္​မ တိုးဝင္​လာခဲ့ရတဲ့ လူငယ္ေတြလို႔ ေျပာမယ္​ဆိုရင္ ရႏိုင္လိမ့္မယ္ထင္။​

 ျဖတ္​သန္​းလာခဲ့ရာ ​ေနာက္​ခံကားခ်ပ္​​ခ်င္​း မတူညီ​ခဲ့​ေပမယ္​့ ​ေခတ္​ႀကီးဟာ ဒါလီရဲ႕ နာရီ​ေတြလို ေပ်ာ့တြဲအိက်လို႔။ မီးစြဲ​ေနတဲ့ နာရီလက္​တံ​ေတြဟာ မံမီ​​ ရုပ္​အ​ေလာင္​း​ေကာင္​​ေတြလို ​မိန္​း​ေမာရီ​ေဝလို႔။​
သူတို႔ဟာ ညည္​းတြား​ေအာ္​ဟစ္​သံ​ေတြ လ်ွံတက္​​ေနတဲ့ ၿမိဳ႕ပ်က္​ႀကီးထဲက တီးခတ္​ဖို႔ ခက္​ခဲ​ေနတဲ့ စႏၵယားတစ္​လုံး။ သူတို႔ဟာ မုန္တိုင္းကို ဆာေလာင္မြတ္​သိပ္​​ေနတဲ႔ ပင္​လယ္​တစ္​စင္း။ သူတို႔ဟာ ညဥ္​့နက္​သန္​​ေခါင္​ထဲမွာ မုန္ယိုထႂကြ​ေနတဲ့ အ႐ိုင္းဂစ္တာတစ္လက္။ ၾကည့္ေနၾကည့္ေနရင္းကပဲ ေခတ္ႀကီးကို
တီးခတ္ဖို႔အတြက္ သံမဏိႀကိဳးမ်ွင္ေတြဟာ တဆတ္ဆတ္နဲ႔ တုန္ရီလာခဲ့ၿပီ။

 (နွစ္)
 သိစိတ္ဟာ တစ္ခါတစ္ခါမ​ွာတည္ၿငိမ္ေနတယ္။ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္မွာေတာ့ ျပန္​႔ကားျဖာထြက္​ သြားတတ္တယ္။ ​ေသခ်ာတာ တစ္ခုက အေရးအသား​​ေတြ​ေအာက္​မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဟာ ​ေလးလံဖိစီးမႈ​ေတြ ရိွမ​ေနခဲ့ဘူး။ တိတ္​ဆိတ္​ညင္​သာေနတဲ့ သူတို႔ရဲ႕ဘာသာစကားထဲမွာပဲ အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြကို ၾကည္လင္ျပတ္သားစြာနဲ႔ ရႈျမင္​​ခြင္​့ ရ​ေနခဲ့တယ္​။ ဆက္​သြယ္​ထားတဲ့ ဘာသာစကားထဲမွာ တုန္​ရီထစ္​အမႈ​ေတြ ရိွမ​ေန​ခဲ့ဘူး ဆို​ေပမယ္​့ တစ္​ခါတစ္​ခါမွာ​ေတာ့ ​ေရွာ႔ခ္​ဟာ မီးပြား​ေတြလို ဖ်ပ္ကနဲ ဖ်ပ္​ကနဲ။

 ( သုံး )
ဆလိုင္​းဇုန္​ရဲ႕ စီးဆင္​း​ေပါ့မဏိပူရ္​ျမစ္​​ေရထဲမွာ"ဆရာမ​ ေဒၚဆြီး ကြယ္​လြန္​။​ေနအိမ္​​ေပၚလက္​နက္​ႀကီးက်။ အျမန္လာပါ " ဆိုတဲ့ ​ေၾကးနန္​းစာ​ေလး တစ္​​ေစာင္​ဟာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လူ႔အဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုလုံးကို နာက်င္ေၾကကြဲ သြားေစတဲ့ ​ေၾကးနန္းစာေလး တစ္ေစာင္ပါပဲ။

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ မ​ေမြးခင္​ကတည္​းက တိုက္​လာခဲ့တဲ့ စစ္​ပြဲ​ေတြဟာ သူတို႔ မ်ိဳးဆက္​​ကို ​ေရာက္​လာတဲ့အထိ မၿပီးစီးနိုင္​​ေသးပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အဲဒီေၾကးနန္းစာေလး ကိုဖတ္ၿပီး ေသြ႕ေျခာက္မြဲရီ​ေနတဲ့ မ်က္လုံးေလး​ေတြကို ျမင္ေတြ႕ေနရပါတယ္။ အဲဒီ မ်က္လုံးေလးေတြဟာ ​ေျခဦးတည့္ရာ အရပ္ေဒသ အသီးသီးကို ကူကယ္ရာမဲ့ လြင့္ေျပးေနၾကတယ္။ ယမ္းေငြ႕ေတြ ေဝရီေနတဲ့ ၾကားက လက္နက္ငယ္ပစ္ခတ္သံေတြကို ၾကား ​ေနရ တယ္။ လက္နက္ႀကီး ​ေပါက္ကြဲသံေတြကို ၾကားေနရတယ္။ကေလးငယ္ေလးေတြရဲ႕ ေအာ္ဟစ္ငိုယိုသံေတြကို ၾကားေနရတယ္။ အဲဒီ ပစ္​ခတ္​သံ​ေတြဟာ ကိုယ္​​ေတြနဲ႔  မိုင္​​ေပါင္​းမ်ားစြာ ကြာ​ေဝးတဲ့ အရပ္​​ေဒသ​မွ ျဖစ္​ပ်က္​​ေနတာပဲဆိုၿပီး မသိက်ိဳးကြၽံ​ ​ေန ​ေနလို႔​ေတာ့ မရပါဘူး။ လက္​နက္​ႀကီး က်ည္​စတစ္​ခုဟာ  အခ်ိန္​အခါ​ေနရာ​ေဒသမ​ေ႐ြး ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ရဲ႕​ေခါင္​း​ေပၚကို ျပဳတ္​က်လာနိင္​တယ္​ဆိုတာ သိထားရပါမယ္​။

က်ည္ဆန္ေတြဟာ ေတာင္ယာခင္းထဲကို ျဖတ္သန္းမသြားဖို႔။ က်ည္ဆန္ေတြဟာ လူေနအိမ္ရာ​ေတြေပၚ ထိုးဆင္းမလာဖို႔။ က်ည္ဆန္ ေတြဟာ မိသားစုရဲ႕ ညစာစားပြဲထဲကို လမ္းမွား ုျပီး ​ေကြ႕ဝင္မလာဖို႔ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၾကာျမင့္ဦးမွာလဲဆိုတာကို​ေတာ့ ဘုရားသခင္မွပဲ သိေတာ္မူေပလိမ့္မယ္။ အနိဌာရုံမ်ိဳးစုံ​ ​ေရာ​ေထြး​ေပ်ာ္​ဝင္​​ေနတဲ့ စစ္​ပြဲ​ေတြဟာ တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕​ေသာ လူသား​ေတြအတြက္​ေတာ့
နွစ္​ခ်ိဳ႕ဝိုင္​တစ္​ခြက္​လို ျဖစ္​​ေနခဲ့တာ ရာစုနွစ္​ထက္​ဝက္​ကို​ေတာင္​ ​ေက်ာ္​လြန္​လာခဲ့ၿပီ မဟုတ္​လား။

(​ေလး)
ေမာင္ေနာင္မြန္ရဲ႕ အာရုံခံစားမႈထဲမွာ ​ေက်းလက္ဟာ အ​ေသအခ်ာ တြယ္​ၿငိ​ေနပုံ ရတယ္​။ သူ႔ရဲ႕​ ​ေက်းလက္​ထဲမွာ ​ႏွစ္​လိုဖြယ္​ ​ေကာင္​းတ့ဲ အဖြဲ႕အႏြဲ႕​ေလး​ေတြကို ျမင္​​ေတြ​႕​ေနရ​ေပမယ္​့ မြန္​းက်ပ္​သြား​ေစတဲ့  အျဖစ္​အပ်က္​​​ေတြကိုလည္​း ျမင္​​ရ​ ​ေတြ႕​ရျပန္​ပါတယ္​။

အလုပ္​အကိုင္​ အခြင္​့အလမ္​း ပါးရွားမႈ​ေၾကာင္​့ ပ်ိဳျမစ္​တဲ့ လူငယ္​လူ႐ြယ္​​ေတြဟာ ​ေက်းလက္​
​ေတြမွာ မရိွၾက​ေတာ့ဘူး။တစ္​ဖက္​နိုင္​ငံေတြဆီကူးလူး​ ​ေရာက္​ရိွသြားၾကၿပီ။ ခြန္​အားကို ညႇစ္​ထုတ္​ၿပီး အလုပ္​လုပ္​ရတဲ့ ၾကမ္​းရွ​ေသာ လုပ္​ငန္​းခြင္​မ်ိဳး​ေတြမွာ​ သူတို႔လို ပ်ိဳျမစ္​တဲ့ လူငယ္ လူ႐ြယ္​​ေလး​ေတြကို ျမင္​​ေတြ႕ၾကရလိမ္​့မယ္​။

ဘီယာ၊အရက္​နဲ႔ အျခား မူးရီလြင္​့​ေမ်ာ​ေစ​ေသာ​ေဆးျပား​ေတြဟာ ​ေက်းလက္​လို ​ေဒသမ်ိဳးအထိ လြယ္​လင္​့တကူ ​ေရာက္​ရိွလာလို႔လည္​း ​ေက်းလက္​က လူငယ္​​ေလး​ေတြ ဟာ ငယ္​ငယ္​႐ြယ္​႐ြယ္​နဲ႔ ​ေဆးသမား အမူးသမား​ေလး​ေတြ ျဖစ္​ကုန္​ၾကတာဟာ သိသာထင္လင္​းစြာ ​ေျပာင္​းလဲလာ​ခဲ့တဲ့ ​ေက်းလက္​ရဲ႕ အ​ေ႐ြ႕တစ္​ခုပါပဲ။

ဒီလို​ ​ေက်းလက္​​ေလး​ေတြနဲ႔ ဒီလိုအမူးသမား​ေလး​ေတြကို အ​ေမွာင္​ကမ႓ာထဲက​ေန ဆြဲထုတ္​ခ်င္​တဲ့ စိတ္​အခံနဲ႔ ဘုရားသခင္​ဆီကို မက္​​ေဆ့ခ်္​တစ္​​ေစာင္​ ပို႔ၿပီး ​ေစာင္​့​ေနတဲ့​ ​ေမာင္​​ေနာင္မြန္ကို အ​ေဝးက​ေနပဲ ​ေငး​ရီၾကည္​့​​ေနတာဟာ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အတြက္​ ပိုၿပီး​ေတာ့ သက္​​ေတာင္​့သက္​သာ ရိွ​​ေစပါလိမ္​့မယ္​။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ဘဝ​ေတြဟာ ​ေအာ့ဇ္​ဝစ္​ခ်္​ အက်ဥ္​းစခန္​းထဲကို မ်က္​လုံးအ​ေသ​ေတြနဲ႔ တန္​းစီၿပီး ဝင္​သြားတဲ့ ဂ်ဴး​ေတြနဲ႔ တူမွန္​းမသိ တူလာခဲ့ရတာ မဟုတ္​လား။ ဒီလိုျခစ္​ရွရာ​ေတြ မ်ား​ေနတဲ့ၾကားကပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဟာ နယ္​သစ္​ပယ္​သစ္​ကိုရွာ​ေဖြဖို႔အတြက္​ မီးပင္​လယ္​ထဲမွာ ႐ြက္​လႊင္​့ခဲ့ၾကရတာ မဟုတ္​လား။

 ( ငါး )
​ေဝျမင္​့​ေမာင္​ရဲ႕ ကိုက္​ခဲသူ​ေခါင္​း​ေလာင္​း က​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ရဲ႕ ပုဂၢလိက ည​ေတြကို တစစ္​စစ္​နဲ႔ ကိုက္​ခဲသြား​ေစတဲ့ ​ေခါင္​း​ေလာင္​း သံ​ပါပဲ။​ ၿငိ္​မ္​း​ေအး​ခ်ိဳလြင္​​ေနတဲ့ ​ေခါင္​း​ေလာင္​း သံကို ​ေသျခင္​းတရားနဲ႔ ယွဥ္​တြဲၿပီး ဘယ္​တုန္​း ကမ်ား ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ျမင္​ေတြ႕ခဲ႔ဖူးလို႔လဲ။ ဒါ​ေပမယ္​့ ျမဴ​ေတြၾကားမွာ ​ေခါင္​း​ေလာင္​းသံ
တစ္​ခ်က္​ၿပီးတစ္​ခ်က္​ လြင္​့​ေမ်ာလာၿပီဆိုရင္​  လူတစ္​​ေယာက္​ ​ေသဆုံးသြားတဲ့အ​ေၾကာင္​း ​ေတာင္​​ေပၚၿမိဳ႕​​ေလးက လူ​ေတြကို ဆက္​သြယ္​ အသိ​ေပးလိုက္​တာတဲ့။​ တစ္​သက္​လုံးက ​ေသျခင္​းတရားကို ​ေမ့​ေလ်ာ့ထားခဲ့တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ တို႔ဟာ သူ႔ရဲ႕​ေခါင္​း​ေလာင္​းသံကို ၾကားလိုက္​ရတဲ့ အခ်ိန္​မွာ​ေတာ့ ​ေသျခင္​းတရားရဲ႕ ​ေနာက္​
ကြယ္​က အ​ေတြးစီး​ေၾကာင္​းကို ခ်ဲ႕ထြင္​မိသြားၿပီ။

 ​ေသဆုံးသြားတဲ့ လူဟာ ႏွစ္​လိုဖြယ္​​ေကာင္​းတဲ့လူလား။ဆိုးသြမ္​း​ေဟာ့ရမ္​း​ေနတဲ့ လူ​လား။ ပို​ေပါ့လို၊မကၡီရာဘယ္​လီလို လူမ်ိဳး​ေတြ ေသဆုံးသြားတာဟာ လူ႔အဖြဲြ႕အစည္​းအတြက္​​ ​ေကာင္​းမြန္​​ေပါ့ပါးသြား​​ေသာ ေသဆုံးမႈမ်ိဳး​ေတြ ျဖစ္​ပါလိမ္​့မယ္​။
သဘာဝပတ္​ဝန္​းက်င္​ စိမ္းလန္​းစိုျပည္​​ေရးအတြက္​ တိုက္​ပြဲဝင္​ခဲ့တဲ့ ဝမ္ဂါရီမာသီ လို၊
ဘယ္​သူမွ မထိခ်င္​ မကိုင္​ခ်င္​တဲ့ ကိုယ္​​ေရျပား​​ေရာဂါသည္​​ေတြကို ျပဳစု​ေစာင္​့​ေရွာက္​​ေပး​ခဲ့တဲ့ မာသာထရီဆာလို လူမ်ိဳး​​​ေတြ ကြယ္​လြန္သြားတာကေတာ့ ကမ႓ာႀကီးအတြက္​ ဘယ္​လိုမွ အစားထိုးလို႔ မရနိုင္​တဲ့ ဆုံးရႈံးမႈ​ေတြပါပဲ။

ဓမၼနဲ႔ အဓမၼနဲ႔ အားၿပိဳင္​လာ​ေလတိုင္​း အဆုံးသတ္​မွာ ဓမၼသည္​သာ အနိုင္​ရသြားတယ္​လို႔
ဆိုထား​ေပမယ္​့ အဲဒီအမွန္​တရားဆီကို ဆိုက္​​ေရာက္​ဖို႔အတြက္​ အခ်ိန္​​ေတြ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ၾကာျမင္​့ဦးမွာပါလဲ။ အမွန္​တရားတစ္​ခုဆီကို ​ေ႐ြ႕လ်ားရာ လမ္​း​ေၾကာင္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​ မွာ အဆီးအတား အပိတ္​အပင္​​ေတြ မ်ားျပားလြန္​းလွတဲ့အတြက္​ ​ေခါင္​း​ေလာင္​းသံကို ၾကားမိ​ေလတိုင္​း လူ႔အဖြဲ႕အစည္​းကို ပူ​ေလာင္​​ေလးလံ​ေစတဲ့ လူရမ္​းကား​ေတြကိုပဲ ​ေ႐ြးၿပီး ထြက္​ခြာသြား​ေစခ်င္​မိတယ္​။​ေခါင္​း​ေလာင္​းသံ
တစ္​ခ်က္​ၿပီးတစ္​ခ်က္​ လြင္​့​ေမ်ာလာ​ေလတိုင္​း ဆိုးသြမ္​း​ေဟာ့ရမ္​း​ေနတဲ့ လူ​မိုက္​​ေတြထဲက 
ဘယ္​သူ​ေတြမ်ား ထြက္​ခြာသြားၿပီလည္​းလို႔ ​ေတြး​ေနမိတတ္​တယ္​။

အဲဒီ လူရမ္​းကား​ေတြ လက္​ထဲကို နိုင္​ငံ​ေတာ္​တစ္​ခု ​ေရာက္​ရိွသြားခဲ့ရင္​ အဲဒီႏိုင္​ငံ​ေတာ္​ဟာ ႏွစ္​​ေပါင္​းမ်ားစြာ ၾကာျမင္​့သြား​ေအာင္​ ဆြံ႕အမည္​း​ေမွာင္​ သြားတတ္​တာ မဟုတ္​လား။

 ( ​ေျခာက္​ )
တစ္​ခုခုကို ​ေရး​ေနၿပီ ဆိုကတည္​းက သူတို႔ဟာ တစ္​ခုခုကို ​ေတာ္​လွန္​ ပုန္​ကန္ေနတာပါပဲ။ အ​ေရးအသား​ေတြဟာ တည္​့တည္​့ မတ္​မတ္​ ျဖစ္​ခ်င္​လည္​း ျဖစ္​လိမ္​့မယ္​။႐ြဲ႕​ေစာင္​းခ်င္​လည္​း ​႐ြဲ႕​ေစာင္​း​ေနလိမ္​့မယ္​။သူတို႔ ဘာကို ​​ေတာ္​လွန္​ပုန္​ကန္​​ေနတာလည္​းလို႔ ​ေမးလာခဲ့ရင္​​​ေတာ့ ​ေခတ္​ႀကီးကို
ပုန္​ကန္​​ေနတာလို႔ပဲ ​ေျပာရပါလိမ္​့မယ္​။ ​ေႏြဦး​ေတာ့ ​ေရာက္​လာခဲ့ၿပီ။ ဒါ​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဆီမွာ နွင္​းခဲ​ေတြ ​ေပ်ာ္​က်လာ မယ္​့ အရိပ္​အ​ေယာင္​ကို မျမင္​​ေတြ႕ရေသးဘူး။ ႏွင္​းခဲ​ေတြေပ်ာ္က်လာဖို႔ထက္ နဂို ရိွရင္​းစြဲ နွင္​း​ေတြကိုပဲ ​ေအးခဲ မသြားရ​ေလ​ေအာင္​ သတိႀကီးစြာနဲ႔ တစ္​လွမ္​းခ်င္​း ​ေလ်ွာက္လွမ္​း​
ေနရ​ေသာ အေနအထားမ်ိဳး။ ႏွင္​းခဲ​ေပ်ာ္​ခ်ိန္​ကို မျမင္​​ေတြ႕ရ​ေသး​ေပမဲ့ ျမဴ​တခ်ိဳ႕ရဲ႕ အ​ေ႐ြ႕အလ်ားကို​ေတာ့ ျမင္​​ေတြ႕ ခြင္​့ ရလာခဲ့ၿပီ။​ အခု ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဆီကို လြင္​့ ​ေမ်ာလာခဲ့တဲ့ ျမဴ​ေတြဟာ ​ေခတ္​ႀကီးထဲက​ေန
တိုးထြက္​လာခဲ့တဲ့ လူငယ္​သုံး​ေယာက္​ရဲ႕ေျခသံ​​ေတြပါပဲ။ တရွပ္​ရွပ္​ ​ေျခသံ​ေတြဟာ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔နဲ႔ တ​ျဖည္​းျဖည္​း နီးကပ္​လာခဲ့ၿပီ။ သူတို႔ဟာ ​ေရွ႕ဆက္​သြားၾကဦးမွာ အ​ေသအခ်ာ။  အဲဒီ ျမဴ​ေတြထဲမွာပဲ ​ေပ်ာက္​ဆုံး​ေနခဲ့တဲဲ့ သူတို႔ရဲ႕ လူငယ္​ဘဝကို ျမင္​​ေတြ႕ခြင္​့ရလာခဲ့ပါတယ္​။ ​အဲဒီျမဴေတြထဲမွာပဲ လူ႔ဘဝရဲ႕ ျဖစ္​တည္​မႈထဲက မ​ေရရာ မ​ေသခ်ာမႈ​​ေတြကို ဆင္​ျခင္​ခြင္​့့ရလာခဲ့တယ္​။ အဲဒီ ျမဴ​ေတြရဲ႕အေ႐ြ႕အလ်ားကို ၾကည္​့ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ က်​ေရာက္​​ေနတဲ့ ​ေခတ္​ႀကီးကို ျပန္​လည္​ ဆင္​ျခင္​ ​ေတြးဆခြင္​့ ရ​လာတဲ့အတြက္​ သူတို႔ကို ကြၽန္​​​ေတာ္ ​ေက်းဇူးတင္​ရပါတယ္​။

 တစ္ခုေတာ့ရိွပါတယ္။ ျမဴ​ေတြရဲ႕ ​ေအးျမစင္ၾကယ္မႈကို ထိစမ္​းနိုင္​ဖို႔အတြက္​ ျမဴ​ေတြဆီကို ခ်ဥ္​းကပ္​တဲ့​ေနရာ
မွာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စိတ္​​ေတြဟာ ၾကည္လင္ ႐ွင္းသန္႔ ( ၾကည္​လင္​ရွင္​းသန္​႔ ) ​ေနဖို႔ေတာ့ လိုအပ္​ပါလိမ့္မယ္ဆိုတဲ့ အ​ေၾကာင္​း။ ။

ႏိုင္​ ဝင္​း သီ

နိုင္​ဝင္​းသီရဲ႕ အမွာစာထဲက ျမဴေတြကို ထိစမ္​းမိရုံနဲ႔တင္​ ရင္​ခုန္​ခ်င္​စရာ ေကာင္​းသြား ခဲ့ပါၿပီ။
အဖုံးပန္​းခ်ီကို ဘေဌးၾကည္​ က ေရးဆြဲ ေပးထားၿပီး တန္​ဖိုး ၂၅၀၀က်ပ္​နဲ႔ ကဗ်ာဆရာ မိုးဦးေဆြညိန္​းရဲ႕ လင္​းသစ္​ေရာင္​စဥ္​စာေပက ေနၿပီး ျပည္​လုံးကြၽတ္​ျဖန္​႔ခ်ိေပးထားပါတယ္​။ ၂၀၁၈ ခုနွစ္​ စက္​တင္​ဘာလထဲမွာ ပထမ အႀကိမ္​ ပုံနွိပ္​ထားပါတယ္​။ ( စာေပတမန္​ )

Comments