ေမေဇာ္ ● အေရာင္မ်ား ...

ေမေဇာ္ ● အေရာင္မ်ား ...
(မုိးမခ) ဒီဇင္ဘာ ၁၉၊ ၂၀၁၈

၂၀၁၈ ၾသဂုတ္လထုတ္ မိုးမခမဂၢဇင္းတြင္ ေဖာ္ျပၿပီးျဖစ္သည္။

အေရာင္ေတြႏွင့္ပတ္သက္၍ သူဆက္၍ ေတြးၾကည့္ေနခဲ့မိသည္မွာၾကာၿပီ။ အေရာင္ေတြသည္ျမင္ေနရသည့္ အရာတို႔ အေပၚက ထင္ဟပ္ျပေနသည္ထက္ ပိုသည့္အနက္အဓိပၸါယ္မ်ားရွိေနလိမ့္မလားဟု အေရာင္ေတြကို ေငးၾကည့္ေနတိုင္း သူသိခ်င္ေနေလ့ရွိသည္။

လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ျပ၍မရသည့္အရာတို႔ႏွင့္ ထင္သာျမင္သာရွိလွသည့္အေရာင္တို႔ၾကားက အဆက္အစပ္ကို သူက မျဖစ္ မေန ရွာေဖြၾကည့္ခ်င္စိတ္လည္း ရွိေနျပန္သည္။

ေအာင္ျမင္မႈဆိုသည္က မည္သည့္အရာမ်ဳိးေတြ ျဖစ္မွာပါလိမ့္။ ေအာင္ျမင္မႈဟု လူတုိ႔သတ္မွတ္ထားၾကသည့္အရာတို႔ အ ေၾကာင္းကို သူေသေသခ်ာခ်ာ သိခ်င္ေနခဲ့မိသည္မွာလည္း ၾကာၿပီ။ ေအာင္ျမင္မႈသည္ မည္သို႔ေသာ အေရာင္အဆင္း၊ အနံ႔ အရသာတို႔ေရာ ရွိၾကပါသနည္း။ ခ်ဳိသည္ဟူ၍ လူေျပာမ်ားလွသည္ဆိုေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈမွာ အရသာတမ်ဳိးမ်ဳိးေတာ့လည္း ေသခ်ာေပါက္ ရွိေနလိမ့္မည္ထင္သည္။

ေအာင္ျမင္မႈမ်ားသည္ခ်ဥ္၏ သို႔မဟုတ္ ခါး၏ ဟူ၍ေတာ့လည္း ေျပာသံ မၾကားရဖူးေသးပါ။ ထိုသုိ႔ ဆိုလွ်င္ေတာ့ ေအာင္ျမင္ မႈသည္ ေသခ်ာေပါက္ ခ်ိဳျမေန၍လည္း ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္လိမ့္မည္။ ေအာင္ျမင္မႈဟု သတ္မွတ္ထားၾကသည့္အရာမ်ားအနီးသို႔သူလည္း အမ်ားနည္းတူေရာက္သြားခဲ့ဖူးသည္။ အမ်ားကလည္း ထိုအရာတုိ႔သည္ ေအာင္ျမင္မႈမ်ား ျဖစ္သည္ဟု ေျပာ ၾကသည္။ ေအာင္ျမင္မႈေတြဆီေရာက္လွ်င္ ၿပီးၿပီဟူ၍ေတာ့ သူလည္း ထင္မွတ္မွားခဲ့ဖူးၿပီး မေပ်ာ္ရႊင္မႈမ်ားလည္း အဆံုး သတ္သြားလိမ့္မည္ဟု ထင္ခဲ့သည္။ ေအာင္ျမင္မႈဆိုသည္တုိ႔အေပၚ အရသာခံယူနိုင္စြမ္းကင္းမဲ့ခဲ့ရျခင္းသည္ သူ႔အရသာ ခံအာ႐ံု၏ ျပႆနာအစိတ္အပိုင္းသက္သက္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။

ေအာင္ျမင္မႈတုိ႔တြင္ အေရာင္အဆင္းေရာ ရွိၾကပါသလား။ အေရာင္အဆင္းဆိုသည္ကေတာ့ ပို၍ပင္ ေျပာရခက္မည္ထင္ သည္။ ေရွးတုန္းကေတာ့ အေရာင္တုိ႔သည္ အနည္းငယ္သာရွိၾကၿပီး အေရာင္တခုႏွင့္တခုၾကားက အကြာအေဝးကလည္း ပို၍ တိပျပတ္သားဟန္တူၿပီး ရႈပ္ရႈပ္ေထြးေထြးလည္း နည္းသည္။ ထိုစဥ္အခါေတြ တုန္းကေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈကို အေရာင္ျဖင့္ ပိုင္းျဖတ္ရန္ဆိုသည္က လြယ္ခ်င္လည္း လြယ္ေနလိမ့္မည္။ ေအာင္ျမင္မႈတုိ႔သည္ ေမွးေမွးမွိန္မွိန္အေရာင္တုိ႔ႏွင့္ေတာ့ လိုက္ မည္မထင္၊ ေတာက္ပလင္းလက္ေနသည့္အေရာင္တုိ႔သည္ ေအာင္ျမင္မႈႏွင့္ လိုက္ဖက္လိမ့္မည္ထင္သည္။ ယေန ့ေခတ္တြင္ နည္းပညာႏွင့္ပတ္သက္ေသာအေရာင္အျဖစ္ အျပာေရာင္ကို ရာခိုင္ႏႈန္းအမ်ားဆံုး လူတုိ႔အသံုးျပဳၾကသည္ဟုဆိုသည့္အခါ နည္းပညာေခတ္ၾကီးထဲတြင္ ေအာင္ျမင္မႈ၏အေရာင္အဆင္းသည္ အျပာေရာင္လည္း ျဖစ္ေနနိုင္ပါသည္။

တကယ္တမ္းၾကေတာ့လည္း အျပာေရာင္ဟု လူတုိ႔ေခၚသည့္အေရာင္ကို အတိအက် လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ ဆြဲထုတ္ျပရန္က ခက္သည္။ အျပာေရာင္ဟုေခၚၾကသည့္ အေရာင္တမ်ိဳးတည္း၏ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ေရာင္စဥ္အမ်ိဳးေပါင္း ၇၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး ထိုအျပာမ်ားထဲတြင္ ဒဂုန္တာရာ၏ ေဝါ့ဒစၥေနးအျပာ ပါမွပါေလရဲ႕လားသူမသိ။ ေအာင္ျမင္မႈကို အျပာေရာင္ဟု မျဖစ္မေန သတ္မွတ္မည္ ဆိုပါလွ်င္ သူကေတာ့ ေဝါ့ဒစၥေနးအျပာကိုသာ သတ္မွတ္လိုသည္။ ေဝါ့ဒစၥေနး၏ အျပာေရာင္ကာတြန္းကား ကေလးမ်ားကို သူခ်စ္ခင္စြဲလန္းခဲ့ဖူးၿပီး ထိုအေရာင္ေတြေအာက္မွာ သူ ၿငိမ္းခ်မ္းခဲ့ဖူးသည္။ ထိုအျပာေရာင္ေနာက္ခံ ကာ တြန္းကားကေလးမ်ားသည္ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုသည္ထက္ သူ႔ကိုက်႐ံႈးမသြားဖို႔၊ ျပန္လည္ေတာင့္ခံႏုိင္ဖို႔ ပို၍ေထာက္ပံ့ ေပး ႏိုင္ခဲ့ၾကဟန္တူသည္။ မည္သို႔ဆိုေစ ေအာင္ျမင္မႈကို ေရာင္စဥ္တန္းတခုတည္း တိတိက်က်သတ္မွတ္ဆြဲထုတ္ျပဖို႔ ခက္မည္ ထင္သည္။

ေမွးမွိန္ေဖ်ာ့ေတာ့မႈေတြကိုေတာ့ လူတုိ႔သည္ ႏွစ္လိုၾကဟန္မရွိ။ လူေတြက လင္းလက္ေတာက္ပမႈေတြကိုသာ ပို၍ ေငးေမာ အားက်လိုသည္ ထင္သည္။ ေငးၾကည့္ေနရသည့္ သူတုိ႔ကိုေအာင္ျမင္သည္ဟု သတ္မွတ္ၾကတာလည္း ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ လိမ့္မည္။ ထိုသုိ႔ဆိုပါလွ်င္ အာင္ျမင္မႈ၏ အေရာင္အဆင္းသည္ ေတာက္ပေသာ အေရာင္မ်ားပဲျဖစ္လုိ႔ေနလိမ့္မည္လား။ ပန္းခ်ီဆရာေတြကေတာ့ အေရာင္ေတြကို အပူေရာင္၊ အေအးေရာင္ဟု ထပ္၍ခြဲၾကေသးသည္။ ေနမင္းႀကီး၏ အေႏြးဓာတ္ကို သတိရေစသည့္ အနီ၊ အဝါ၊ လိေမၼာ္တုိ႔သည္ အပူေရာင္မ်ား ျဖစ္ၾက၍ သဘာဝတရားႀကီးကို သတိရေစသည့္ အျပာ၊ အစိမ္း ႏွင့္ ခရမ္းေရာင္တုိ႔သည္ ေအးခ်မ္းသည့္ အေအးေရာင္တုိ႔ျဖစ္ၾကသည္တဲ့။ ထိုသုိ႔ဆိုသည့္အခါ ခ်စ္ေသာသူအတြက္ ရည္ရြယ္ ခဲ့သည့္ ေအးခ်မ္းလွသည့္ ခရမ္း ေရာင္ပန္းခ်ီကား ကေလး တကားကို သတိရရင္း ဟုတ္မွာပဲဟု ခပ္ျပံဳးျပံဳးေတြးမိသြားျပန္သည္။

မီးခိုးေရာင္သည္ အပူေရာင္အျဖစ္ေရာ၊ အေအးေရာင္အျဖစ္ပါ ကူးေျပာင္းလြယ္စြမ္းရွိသည္ဟုဆိုသည့္အခါ သူက ေအာင္ျမင္ မႈကို မီးခိုးေရာင္ဟု သတ္မွတ္ခ်င္မိျပန္သည္။ ေအာင္ျမင္မႈသည္ က်႐ံႈးမႈဆီအလြယ္တကူ ကူးေျပာင္းလြယ္စြမ္းရွိသည့္ ခပ္ပါးပါး မီးခိုးေရာင္အဆင္းလည္း ရွိေနနိုင္သည္ မဟုတ္ပါလား။ ေလာကတြင္ လူတုိ႔သတ္မွတ္ၾကသည့္ ေအာင္ျမင္မႈ ဆို သည့္အရာေတြဆီကို သူလည္း အေတာ္မ်ားမ်ား ခ်ဥ္းကပ္ၾကည့္ခဲ့ဖူးျပီ။ "ေအာင္ျမင္မႈဆိုတဲ့အရာေတြက ပံုေသနည္းေတြ၊ မခက္လွဘူးသိလားကေလး၊ စိတ္လိုလက္ရ ေပ်ာ္တတ္ဖို႔ၾကမွခက္တာ သိလား" ထိုအေၾကာင္းကို သူရိပ္မိလာရသည့္အခါ ထံုထိုင္းေအးခဲေနသည့္ ႏွလံုးသားမ်ားအတြက္ ဝမ္းနည္း႐ံုသာ တတ္နိုင္ခဲ့ေတာ့သည္။ ေအာင္ျမင္မႈဆိုတာက ေကာင္းကင္ တခုလံုးရစ္သန္းေနတဲ့ မီးခိုးေရာင္ေတြလို မိႈင္းမိႈင္းပ်ပ်ပဲ ျဖစ္မွာပါ။ ဖမ္းဆုပ္ထားရတာလည္း သိပ္ၿပီးခက္မွာဟု မိုးသားမ်ားအံု႔ မိႈင္းေနသည့္ ေကာင္းကင္ျပင္ၾကီးကိုေငးၾကည့္ေနရင္း တိမ္ေတြလို ဖမ္းဆုပ္ရခက္သည့္လူတေယာက္ကို သူ လြမ္းဆြတ္သြား မိျပန္သည္။

ခ်စ္ျခင္းမွာေရာ သူေအာင္ျမင္ခဲ့ပါသလား
ေမတၱာသက္သက္မွာ ေအာင္ျမင္တာေရာ က်ဆံုးတာပါ မရွိဘူးေလ ဟု ေတြးမိသည့္အခိုက္ သူ ့စိတ္ထဲ အစိမ္းေရာင္ေတြ ဝင္လာခဲ့ၾကသည္။

ကားေမာင္းသြားေနရင္း လမ္းေဘးကိုေငးၾကည့္မိသည့္အခိုက္ စိမ္းစိုေနသည့္အေရာင္မ်ား စိတ္ထဲသိပ္သိပ္သည္းသည္း ဝင္ေရာက္လာၾကသည္။ သစ္ပင္မ်ားစိမ္းေနသည့္အေၾကာင္းေျပာရသည္က အူတိအူေၾကာင္ႏွင့္ ရယ္ေတာ့လည္း ရယ္ခ်င္ စရာ။ ကမၻာပၚက သစ္ပင္ေတြသည္ ေယဘုယ်အားျဖင့္ေတာ့ အစိမ္းေရာင္ေတြပဲ မဟုတ္လား။ သစ္ပင္မ်ား၊ လူမ်ား၊ တိမ္ မ်ား၊ အေရာင္မ်ားသည္ အျမဲေျပာင္းလဲေနၾကသည္။ အစိမ္းေရာင္ကိုလည္း ထိုသုိ႔နားလည္ေပးမွပဲ ျဖစ္လိမ့္မည္ထင္သည္။ အစိမ္းနုနုကို ျမင္သည္ျဖစ္ေစ၊ အစိမ္းတုိ႔သည္ ရင့္ေမွာင္ေနၾကသည္ျဖစ္ေစ သစ္ပင္တုိ႔ဆီမွာ ျဖာထြက္ေနၾကသည့္ အစိမ္းတုိ႔ သည္ လူတေယာက္ကို အျမဲလြမ္းဆြတ္လာေစခဲ့သည္ကလြဲ၍ သူ႔ကိုအျမဲ စိတ္ၾကည္ႏူးေစခဲ့ၾကသည္။

နုရာမွ ရင့္လာခဲ့ၾကသည့္ အစိမ္းမ်ား၊ စိမ္းျမလတ္ဆတ္မႈမ်ား၊ ခပ္ေမွာင္ေမွာင္ စိမ္းရင့္ေရာင္မ်ား ေလထုထဲတြင္ အစိမ္းတုိ႔ ရစ္ဖြဲ႕ေနသည္ကို ျမင္ေတြ ့ရသည့္အခါတိုင္း သူေပ်ာ္ရႊင္လာေလ့ရွိသည္။ စိမ္းေနသည့္သစ္ပင္မ်ားကိုေငးၾကည့္ရင္း ေပ်ာ ရႊင္တတ္လာဖို႔ ဒါမွမဟုတ္လည္း လြမ္းဆြတ္လာမိေစဖုိ႔ မည္သုိ႔ေသာ ႏွလံုးသားျဖတ္သန္းမႈတုိ႔ လိုအပ္ခဲ့ၾကပါမည္နည္း။ သူကေတာ့  ကံေကာင္းခဲ့ဟန္တူသည္။ သစ္ပင္ေတြမွာ အနံ႔ရွိ႐ံုသာမက၊ အစိမ္းေရာင္ေတြမွာလည္း အနံ႔ရွိေနၾကဟန္တူသည္။ အစိမ္းေရာင္တုိ႔စိတ္ထဲအထိဝင္လာတိုင္း အနံ႔အမ်ဳိးမ်ဳိးကို သူေျပာင္းလဲရလာေလ့ရွိသည္။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ အတိတ္တုိ႔ သည္ အစိမ္းေရာင္ႏွင့္ ဆက္စပ္ေနၾကသည္။ အစိမ္းေရာင္သစ္ရြက္တုိ႔ထိပ္ဖ်ားတြင္ လြမ္းဆြတ္ျခင္းရနံ႔မ်ားရွိၿပီး အညိဳေရာင္ ပင္စည္တုိ႔တြင္မူ အထီးက်န္ျခင္းရနံ႔ မ်ားတြဲလည္းခိုေနခဲ့ၾကျပန္သည္။


"ေအာင္ျမင္မႈဟာ အစိမ္းေရာင္ေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ဘူး အဲဒါေသခ်ာတယ္သိလား” ေအာင္ျမင္မႈဆိုတာေတြဆီေရာက္ဖုိ႔ ျပင္းထန္သည့္ ရမၼက္ေဇာတုိ႔ေတာ့ လိုအပ္ၾကလိမ့္မည္ထင္သည္၊ “ဟင့္အင္း…အဲဒါဆိုမျဖစ္ဘူး မဟုတ္လား၊ အစိမ္းေရာင္ ေတြက သိပ္ၿပီးေအးခ်မ္းလြန္းတယ္၊ ေအာင္ျမင္မႈ ဆိုတာေၾကာင့္ေတာ့ သူ႔ကို ညစ္ႏြမ္းမသြားေစခ်င္ဘူး” ေအာင္ျမင္မႈမွာ အေရာင္တခုခုမျဖစ္မေနရွိေနရမယ္ဆိုရင္ အပူေရာင္္ေတြနဲ႔ပဲ လိုက္ဖက္မွာ။ အစိမ္းေရာင္ေတြက အလြမ္းရဲ႕အေရာင္၊ တ ေလာကလံုးစိမ္းေနတဲ့အခါ သူသိပ္ၿပီးလြမ္းတာပဲ။ အစိမ္းေရာင္ သစ္ပင္ေတြ၊ အစိမ္းေရာင္ျမက္ခင္းေတြ၊ အစိမ္းေရာင္ ေတာတန္းေတြ၊ စိမ္းေရာင္သန္းေနတဲ့ေရေတြ။ တကယ္ဆို အစိမ္းေရာင္ေတြဟာ အလြမ္းတေစၦေတြလိုပဲ ၊ ဘယ္လိုအစိမ္း ေတြပဲ သူ႔စိတ္ထဲဝင္လာလာ သိပ္ၿပီးေတာ့ လြမ္းတာပဲ။

“အေရာင္ေတြကေတာ့ သူ႔ဘာသူပဲေနၾကတာေလ၊ ၾကည့္မိတဲ့ စိတ္ အခံေတြ ကြာသြားလုိ႔ပဲ ျဖစ္မွာေပါ့’’

တကယ္ေတာ့လည္း ေအာင္ျမင္မႈေတြထဲမွာတင္မကပဲ အၾကည့္ေတြထဲမွာလည္း အေရာင္ေတြရွိၾကသည္။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ မ်က္ႏွာေတြေပၚတြင္ အေရာင္ေတြအမ်ားဆံုး စြန္းထင္းေနေလ့ရွိသည္။ လူေတြက အက်ႌေတြေပၚမွာ၊ နံရံေတြေပၚမွာသာ အေရာင္စြန္းရင္မၾကိဳက္တာ၊ မ်က္ႏွာေပၚက အေရာင္ေတြကိုၾကေတာ့လည္း ႏွစ္ေတာ့ ႏွစ္လိုၾကပံုပါပဲ။ လူတိုင္းနီးပါးပဲေပါ့ သူတုိ႔မ်က္နွာအေပၚမွာ အေရာင္တခုခု အျမဲဖံုးကာထားခဲ့ၾကသည္။ လူတုိ႔၏ မ်က္ႏွာျပင္ေပၚမွ အေတြ ့မ်ားသည့္အေရာင္မ်ား အေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပပါဟု တေယာက္ေယာက္က ေမးလာလွ်င္ မည္သုိ႔ျပန္ေျဖျဖစ္မည္မသိ။ လူေတြ၏မ်က္မွာျပင္ကို အ ေရာင္ေတြႏွင့္တြဲ၍ျမင္ရျခင္းမွာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာတုိ႔သိပ္ရွိလိမ့္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း ျဖစ္နိုင္မည္ဆိုလွ်င္ မည္သူ႔ကိုမွ် သူမေျပာျပ လိုပါ။

မာနအေရာင္ သုိ႔မဟုတ္ မာန္အေရာင္၊ ထိုအေရာင္ႏွစ္ခုသည္ တူမလိုလိုႏွင့္ တူေတာ့တူမည္မထင္။ မာန္အေရာင္သည္ အနီစြက္ထားသည့္ ဆည္းဆာ ဒါမွမဟုတ္လည္း အ႐ုဏ္ဦး လိေမၼာ္ေရာင္ကေလး ျဖစ္ခဲ့မည္ဆိုပါလွ်င္ မာနအေရာင္သည္ ေတာက္ပနီေစြးသည့္ အနီသက္သက္ေတာ့ ျဖစ္ေနလိမ့္မည္။ မျဖစ္မေန မာန္တင္းထားရသည့္ အေရာင္သည္ မာနျဖင့္ ေတာက္ပေနသည္ႏွင့္ေတာ့ အမွန္ပင္ အေရာင္အဆင္းကြာေနသင့္သည္ မဟုတ္ပါလား။ ထိုအေၾကာင္းကို သူေတြးမိေတာ့ မာန္အေရာင္ျဖင့္ အျမဲေတာက္ပ တင့္တယ္ေနသည္ဟု သူထင္မွတ္မွားခဲ့မိသည့္ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားသည့္ မ်က္နွာတခု၏ အေရာင္အေသြးကို သူ႔စိတ္ထဲ ခ်က္ခ်င္းျမင္လာၿပီး ျပံဳးမိသြားသည္။ လူေတြကို ဒုကၡေပးေနတဲ့အရာက prediction လုပ္ေန မိမႈေတြပဲ။ ေကာင္းမွာမဟုတ္ဘူး၊ ေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္၊ အဲဒီလူက အဲလိုလူစား မျဖစ္နိုင္ဘူးဟူသည့္ တင္ကူးေမွ်ာ္မွန္း ခ်က္ေတြျဖင့္ ေပးထားသည့္အခ်က္အလက္မ်ားစြာကို မျမင္နိုင္ေတာ့ပဲ ဖံုးကြယ္ေက်ာ္လႊားပစ္ခဲ့ၾကသည္။ မာနအေရာင္၊ မာန္အေရာင္၊ မေထမဲ့ျမင္အေရာင္၊ ေစာ္ကားေမာ္ကားအေရာင္၊ အထင္ေသးအေရာင္၊ အထင္ၾကီးအေရာင္၊ အားက်အေရာင္ ၊ သိမ္ငယ္ေရာင္မ်ား။ လူတုိ႔၏ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ အေရာင္အဆင္းမ်ားစြာ တည္ရွိေနခဲ့ၾကပါသည္။

လူေတြ၏ မ်က္ႏွာေပၚမွ စြန္းထင္းေပက်ံလြယ္သည့္ အေရာင္မ်ားကို ျမင္လာတတ္ကတည္းက သူကေတာ့ပို၍ တိတ္ဆိတ္ လာသည္။ လူေတြ၏ မ်က္ႏွာအစား ပန္းခ်ီကားေတြကိုသာ ပို၍ေငးၾကည့္ေနလိုသည္။ အေရာင္မ်ားသည္ ရွိသင့္ရွိထိုက္သည့္ ေနရာတြင္သာ တန္ဖိုးရွိေၾကာင္း သူပို၍နားလည္လာခဲ့သည္။

တဘဝလံုးကို ျဖတ္သန္းသြားဖုိ႔ အေရာင္ေတြေရြးခ်ယ္ဖုိ႔ လို အပ္လာခဲ့ပါလွ်င္ ဘယ္အေရာင္ေတြကိုမ်ား သူေရြးခ်ယ္ျဖစ္မွာပါလိမ့္။

အစိမ္းေရာင္ခပ္မ်ားမ်ား
ခရမ္းေရာင္သန္းေနသည့္ ပန္းခ်ီကားအနည္းငယ္ႏွင့္
မီးခိုးေရာင္ေတြကို သူ႔အနားမွာ ရွိေနေစခ်င္မိမည္ ထင္ပါသည္။ 


သုိ႔ေသာ္ အေရာင္ေတြကို အ ေရာင္ေတြသက္သက္အျဖစ္သာ သူခ်စ္ပါသည္။ အေရာင္မ်ားသည္ အျခားအနက္အဓိပၸါယ္မ်ား ထပ္မံမစြန္းထင္းပဲ သူ႔ အနားနားရွိေနေစခ်င္သည္။ မဟုတ္လွ်င္ မည္သည့္အေရာင္မွ်ရွိမေနသည့္ အေမွာင္ေတြထဲမွာသာ သူဆက္၍ နစ္ေနခ်င္မိပါ သည္။

ေမေဇာ္
၁၇၊ ၆၊ ၂၀၁၈

Comments