ႏုိင္ဝင္းသီ ● မီးေတာင္မ်ား
(မုိးမခ) ဇန္နဝါရီ ၁၅၊ ၂၀၁၈
(မုိးမခ) ဇန္နဝါရီ ၁၅၊ ၂၀၁၈
သူ႔ရဲ႕ ေနာက္ခံကားခ်ပ္ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ မသိၾကဘူး။ သူဟာ ေတာင္တန္းေတြရိွတဲ့အရပ္က ဆင္းသက္လာခဲ့တာလား။ ပင္လယ္ဘက္က ဆန္တက္လာခဲ့တာလား။ ေျမျပန္႔လြင္ျပင္ အရပ္ေဒသဘက္ကလား။ ဘယ္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ ေသေသခ်ာခ်ာ မသိၾကဘူး။
သူ႔ရဲ႕ဘဝမွာ ဘယ္လိုလူမ်ိဳးေတြဟာ သူ႔ရဲ႕သူရဲေကာင္း ျဖစ္ေလမလဲ။ ကပ္စ္ထရိုလား။ ေနာ္မန္ဘက္သြန္းလား။ ကတ္ကို ဘိန္းလား။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္လား။ ေခ်ေဂြဗားရားလား။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ထဲက ဘယ္သူကမွ မသိခဲ့ၾကဘူး။
သူဟာ ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔လက္ထဲက ေဆးေပါ့လိပ္တိုကို ေကာက္ဖြာလိုက္တာပဲ။
သူဟာ ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ပဲ ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕က အရက္ခြက္ကို ေမာ့ခ်လိုက္တာပဲ။
သူတို႔လင္မယားဟာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕ေလးရဲ႕ တစ္ခုေသာေတာင္ကုန္းေလးေပၚမွာ လုံးခ်င္းအိမ္ေလးငွားၿပီး လာေနလိုက္ေသးတယ္။
ႏြယ္ရိပ္သစ္ရိပ္စိမ္းစိမ္းနဲ႔ အဲဒီကုန္းထိပ္ေလးဟာ ကြန္ဆက္ခ်ဴရယ္ေက်းလက္လား။ အန္ပလပ္ၿမိဳ႕ျပလား။ ဒါမွမဟုတ္ရင္ အဲဒီယဥ္ေက်းမႈနွစ္မ်ိဳးစလုံး ေရာေထြးစိမ့္ဝင္ေနတဲ့ သီးျခားနိုင္ငံေတာ္ေလးတစ္ခု ျဖစ္ေနေလမလား။
ကြၽန္ေတာ့္မ်က္စိထဲမွာေတာ့ အဲဒီေနရာေလးဟာ ဘီဗာလီေတာင္ကုန္းထက္ေတာင္ လွပေနေသးတယ္။ ခရိုးခရိုင္ အိမ္စုေလးေတြဟာ ဟိုေနရာတစ္စု ဒီေနရာတစ္စု သူ႔အုပ္စုနဲ႔သူ ဆူညံပြက္ေလာထလို႔။ ေစ်းေသးေသးေလးတစ္ခု၊ အေပါင္ဆိုင္ေလးတစ္ဆိုင္နဲ႔ ညိဳညစ္ညစ္ လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ေလး နွစ္ဆိုင္၊ အရက္ပုန္းဆိုင္ေလး သုံးေလးဆိုင္နဲ႔အေျခခံလူတန္း စားေတြရဲ႕ အၾကမ္းထည္ဘဝေလးေတြကို ခင္းက်င္းျဖန႔္ခ်ထားတဲ့ေနရာေလးတစ္ခုပါပဲ။
အဲဒီကုန္းထိပ္က ေသတင္းကုပ္ေလးေတြဆိုတာ ညဦးပိုင္းေရာက္တာနဲ႔မီးေရာင္မႈန္မႈန္ေအာက္မွာ ကေလးငိုသံ၊ ဆဲဆိုရန္ျဖစ္သံ၊ သီခ်င္းဆိုသံ၊ ေခြးေဟာင္သံ၊ ျငင္းခုန္သံမ်ားနဲ႔ အၿမဲတမ္း စီေဝလႈပ္ခတ္ေနတဲ့ ညခ်မ္းခ်ိန္ခါ ေအာ္ပရာ။
ၿမိဳ႕ျပနဲ႔ ကူးခ်ည္သန္းခ်ည္ လုပ္ေနတဲ့ဒိုင္နာေတြကလည္း ညဥ့္နက္တဲ့အထိ ေျပးလႊားခုန္ေပါက္လို႔။ ၾကယ္ျပာေတြကလည္း မီးပြားေတြ လြင့္က်လာသလို တဖ်စ္ဖ်စ္နဲ႔ ေလာင္ကြၽမ္းဝင္းပလို႔။
ၾကယ္စုံညမ်ိဳးဆိုရင္ အုံခဲသီးထေနတဲ့ၾကယ္ပြင့္ေတြကို ေမာ့ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔တစ္ခြက္ၿပီးတစ္ခြက္ ထိုင္ေသာက္ဖို႔သိပ္ေကာင္းတဲ့ ေနရာေလးပါပဲ။
အဲဒီေတာင္ကုန္းေလးမွာ သူနားခိုေနစဥ္အတြင္း ေပ်ာက္ဆုံးေနတဲ့ သူ႔ကိုယ္သူ ရွာေဖြေတြ႕ရိွသြားခဲ့ပါတယ္။
သူဟာ ၿမံဳေနတဲ့ အနာတစ္လုံး။ အႏုပညာဟာ သူ႔ဘဝထဲမွာ ေအးခဲတိတ္ဆိတ္ေနခဲ့တာကာလအတန္ၾကာျမင့္သြားခဲ့ၿပီ မဟုတ္လား။ ရိုးသားသန္႔စင္ၿပီး ေမာက္မာဝင့္ႂကြားမႈေတြကင္းပတဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ျမဳို႕ကေလးကို သူေရာက္လာေတာ့ လူေရာစိတ္ပါ ၿငိမ္းေအးသြားခဲ့ပုံရတယ္။ ၿမိဳ႕ကေလးဟာ ဟန္ေဆာင္မႈကင္းမဲ့သလို ၿမိဳ႕ကေလးထဲမွာ မီွတင္းေနထိုင္ၾကတဲ့လူေတြဟာလည္း ရိုးသားျဖဴစင္ၾကတဲ့ လူေတြပဲ မဟုတ္လား။
အဲဒီစိမ္းျမပူေႏြးမႈေတြကပဲ ရပ္တန္႔ေနတဲ့သူ႔ရဲ႕အေရးအသားေတြကို ျမစ္တစ္စင္းလိုစီးဆင္းသြားေစခဲ့။ အဲဒီ ျမစ္ေရစီးေၾကာင္းကပဲသူ ရႈျမင္သုံးသပ္ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေလာကသုံးပါးကို တည္ၿငိမ္ရင့္က်က္သြားေစခဲ့။
အႏုပညာမွာသာ ရင့္က်က္လာခဲ့ေပမယ့္မိသားစုဘဝက်ေတာ့ သူဟာ အနည္းငယ္မ်ွေလာက္ပင္ မရင့္က်က္ခဲ့ေလဘူး။ အဲဒီကုန္းထိပ္ေလးမွာ အိမ္ငွားၿပီးေနလာခဲ့တဲ့ကာလတစ္ေလ်ွာက္လုံး သူတို႔လင္မယားရဲ႕ပဋိပကၡဟာ ကြၽန္ေတာ္ အၿမဲတေစ ၾကားေနခဲ့ရတဲ့ စစ္ပြဲပါပဲ။
လူ႔ဘဝကို လက္ခံထားၿပီဆိုရင္ အလုပ္တစ္ခုခုေတာ့ ရိွေနရပါမယ္။ ကေလးနီတာရဲေလးတစ္ေယာက္ တိုးပြားလာတဲ့ သူတို႔ရဲ႕မိသားစုအတြက္ အိမ္ေထာင္ဦးစီးျဖစ္တဲ့ သူဟာ အလုပ္တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္ေနရမွာေပါ့။
သူဟာ အလုပ္ေတာ့ လုပ္ပါတယ္။ စာေပေလာကထဲက လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနခဲ့တဲ့အတြက္ သူ လုပ္ခဲ့တဲ့ အလုပ္တိုင္းဟာ မဂၢဇင္း သို႔မဟုတ္ ဂ်ာနယ္တစ္ခုခုနဲ႔ဆက္ႏြယ္ပတ္သက္ခဲ့တဲ့အလုပ္ေတြခ်ည္းပါပဲ။
ေျပာစရာတစ္ခု ရိွတာက သူဟာ ဘယ္လိုတိုက္မ်ိဳးမွာမွ မၿမဲခဲ့ဘူး။ ဘယ္ေလာက္ပဲ ေကာင္းတဲ့တိုက္မ်ိဳးမွာပဲျဖစ္ေစ သူဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ကာလ မရွည္လ်ားခဲ့ဘူး။ ေနာက္ဆုံးလုပ္ကိုင္ခဲ့တဲ့ ဂ်ာနယ္တိုက္နဲ႔လည္းဟုတ္မလိုလိုနဲ႔ ေနာက္ဆုံးမွာစိမ္းကားျပတ္ေတာက္သြားခဲ့ၿပီ။
သူ ဘယ္လို အရပ္ေဒသမ်ိဳးကို ေရာက္ရိွေနသလဲ။ ဘယ္သူကမွ အေသအခ်ာ မသိၾကဘူး။
လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ပတ္ေက်ာ္ေလာက္ကရပ္ကြက္ေစ်းေလးထဲမွာ ေတြ႕လိုက္ရပါေသးတယ္ဆိုတဲ့ စကားတစ္ခြန္းက လြဲလို႔သူ႔ရဲ႕အေၾကာင္းကို ဘယ္သူကမွ မေျပာျပနိုင္ေတာ့ဘူး။
သူဟာ ဆက္သြယ္မႈဧရိယာထဲမွာပဲလား။ ဆက္သြယ္မႈ ဧရိယာျပင္ပကို ေရာက္ေနေလသလား။ ဘယ္သူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ တိတိက်က် မေျပာျပနိုင္ေတာ့ဘူး။
သူ ေပ်ာက္ဆုံးသြားခဲ့တဲ့ ပထမေန႔ရက္ေတြတုန္းကေတာ့ သူ႔ရဲ႕အေၾကာင္းကို ေလထန္ကုန္းထဲမွာ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ကိုယ္စီနဲ႔ ေျပာေနၾကေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ေနာက္ရက္ေတြမွာ အျခားအျခားေသာ လူေတြ၊ ဘဝေတြ၊အျဖစ္အပ်က္ေတြ စီးဝင္လာခဲ့ေတာ့လည္း သူ႔ရဲ႕အေၾကာင္းဟာ မႈန္မႈန္ရီရီ....ေဝေဝဝါးဝါး။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ပါးလ်မိွန္ေဖ်ာ့သြားခဲ့။
ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အနက္ေရာင္ေက်ာပိုးအိတ္ေလးလြယ္ၿပီး အေရာင္လြင့္ဂ်င္းေဘာင္းဘီ အၿမဲဝတ္ဆင္ေလ့ရိွတဲ့ သူ႔ကိုမၾကာမၾကာ သတိရတတ္ပါတယ္။ အာရုံခံစားမႈ ျပင္းထန္တဲ့ သူ႔ရဲ႕ အေရးအသားတခ်ိဳ႕၊ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ဘဝထဲမွာ သူ အေသအခ်ာၿငိခဲ့ဖူးတဲ့ ျပင္းျပင္းရွရွ မက္တယ္လ္တခ်ိဳ႕။
အစြန္းသိပ္ေရာက္လြန္းတာ မဟုတ္ေပမယ့္ အစြန္းတစ္ဖက္ဖက္အေပၚ တည္မီွေနသလိုမ်ိဳး။ နာက်င္မႈေတြဟာ နွစ္လိုဖြယ္မေကာင္းေသာ္လည္းပဲ သူကိုယ္တုိင္ နာက်င္မႈေတြထဲကို တေ႐ြ႕ေ႐ြ႕နဲ႔ တိုးဝင္ေနသလိုမ်ိဳး။
အခုဆိုရင္ လေရာင္ေအာက္မွာ သူရဲ႕အရိပ္ဟာ ရွည္လ်ားဆန္႔ထြက္ေနေလမလား။ ျပတ္ေတာက္က်ံဳ႕ဝင္ေနေလမလား။ သူ႔ရဲ႕အရိပ္ကိုေရာ သူ ျမင္မွ ျမင္ခြင့္ရပါ့မလား။
ၾသဂုတ္လထုတ္ မဂၢဇင္းတစ္ခုထဲမွာ သူေပးထားခဲ့တဲ့ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ ပါလာတာကို သူ သိမွသိပါေလစ။ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္ထဲမွာ သူ႔ရဲ႕စာမူေလးပါလာေတာ့ စာမူခလူႀကံဳယူလာခဲ့တဲ့ ကိုထြန္းေဝျမင့္ဟာ ေလထန္ကုန္းရဲ႕ညေနခင္းေတြထဲမွာ ရွာလို႔ ...ေဖြလို႔။ သူ႔ရဲ႕ အရိပ္စိမ္းစိမ္းကို။
အိမ္ခ်င္းနီးလို႔ လူႀကံဳယူသြားေပးတဲ့မိုဃ္းေဇာ္ရဲ႕ မ်က္လုံးေတြထဲမွာလည္းမေသခ်ာ မေရရာမႈေတြနဲ႔ မိႈင္းလို႔ ...မႈန္လို႔။
မင္းႏြယ္စိုးကေတာ့ ေဆးလိပ္မီးခိုးေငြ႕ေတြၾကားက ၃၃လမ္းတိုေလးကို ေငးေငးရီရီၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ ပင့္သက္ေတြ တစ္ခ်က္ၿပီးတစ္ခ်က္ ရိႈက္လို႔။
၃၃ လမ္းတိုေလးကေတာ့ မိုးစက္ မႈန္မႈန္ဖြဲဖြဲေအာက္မွာ ေအးစက္ၿငိမ္သက္လို႔။
အေရးအသားဟာ ဒီေနရာမွာပဲအဆုံးသတ္သြားခဲ့ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ၿမိဳ႕ကေလးကို ေရာက္ရိွလာခဲ့ဖူးတဲ့ ညီငယ္ေလးတစ္ေယာက္အေၾကာင္းကို ရိုးရွင္းေသာ စကားလုံးေတြနဲ႔ ေရးဖြဲ႕ထားခဲ့တဲ့ memoir ေလး တစ္ခုပါပဲ။
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ အဲဒီအေရးအသားဟာ ကြၽန္ေတာ္ ေပးလိုက္တဲ့မဂၢဇင္းမွာ ပါမလာခဲ့ဘူး။ တစ္ပုဒ္လုံးကို ျဖဳတ္ပစ္လိုက္ရတယ္လို႔အယ္ဒီတာေလးက ေျပာပါတယ္။
အဲဒီကာလတုန္းက ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အေရးအသားမွန္သမ်ွဟာ "ဂီလိုတင္း" ဓားစက္နဲ႔တူတဲ့ စာေပစိစစ္ေရးေအာက္မွာ မလူးသာ မလြန္႔သာနဲ႔ ျဖတ္သန္းေနခဲ့ရတဲ့နွစ္ကာလေတြပါပဲ။
အစိမ္းေရာင္မီးခိုးေတြ အူထေနတဲ့အဲဒီရက္စြဲေတြတုန္းက အလုံးစုံေသာအႏုပညာမွန္သမ်ွဟာ သူတို႔ရဲ႕ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္မႈေအာက္မွာ ဝပ္ဆင္းၿငိမ္သက္လို႔။
အဲဒီတစ္ပုဒ္လုံး ျဖဳတ္ေပးလိုက္ရတယ္ဆိုတဲ့ စာမူေလးကိုပဲ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္ကအယ္ဒီတာေလးတစ္ေယာက္က သူ႔ဂ်ာ နယ္မွာ ထည့္မယ္ဆိုၿပီး ယူသြားခဲ့ျပန္တယ္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ေတာ္လွန္ပုန္ကန္တဲ့ အသုံးအနႈန္းတစ္လုံးတစ္ပါဒေတာင္ မပါတဲ့ အဲဒီစာမူေလးဟာ အဲဒီဂ်ာနယ္မွာလည္း တစ္ပုဒ္လုံးအျဖဳတ္ခံရျပန္ပါတယ္။
ေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲဒီေခတ္ကာလအပိုင္းအျခားဟာ စာေရးဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာေတြအတြက္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ အရိပ္ေတြထိုးက်ေနခဲ့တဲ့ အေမွာင္ေခတ္ပါပဲ။ အႏုပညာ၊လူ၊ အေတြးအေခၚ၊ ယုံၾကည္မႈ၊ စိတ္ကူးစိတ္သမ္း။
အားလုံးဟာ မည္းေမွာင္ေအးစက္ေနတဲ့ အေမွာင္ေန႔ရက္ေတြထဲမွာ တေငြ႕ေငြ႕နဲ႔ ေလာင္ကြၽမ္းျပတ္က်လို႔။
အဲဒီကာလ အပိုင္းအျခားထဲမွာပဲ ညီေလးကဗ်ာဆရာဟာ ဘိုဟီးမီးယား တစ္ေယာက္လို လြင့္ခ်င္တိုင္း လြင့္ေနခဲ့ျပန္တယ္။ ဘဝမွာအခုလိုမ်ိဳး ေရဆုံးေရဖ်ား လြင့္ခဲ့တာ ဘယ္နွစ္ႀကိမ္ေတာင္ ရိွခဲ့ၿပီလဲ။ သူ႔ကိုယ္သူေတာင္ မွတ္မိရဲ႕လား မသိဘူး။
လြင့္ရမယ့္ လမ္းမေတြ သူ႔ေရွ႕မွာ ျပတ္ေတာက္သြားေတာ့မွပဲ သူဟာ ပထမၿမိဳ႕ေတာ္ကို ေျခကုန္လက္ပန္းက်ၿပီး ႏြမ္းႏြမ္းလ်လ် ျပန္ေရာက္လာခဲ့။ ဝမ္းနည္းစရာတစ္ခုကသူ ခ်စ္လို႔ အတည္ယူထားခဲ့တဲ့ သူ႔ရဲ႕ ေကာင္မေလးဟာ သူနဲ႔ ျပန္ပါမလာေတာ့ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ၿမိဳ႕မွာ ေမြးဖြားခဲ့တဲ့ သူ႔ရဲ႕ သမီးငယ္ေလးဟာလည္း ေကာင္မေလးဘက္ကို ပါသြားခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
မယုံၾကည္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ စိမ္းကားျပတ္ေတာက္သြားခဲ့တဲ့ သူတို႔နွစ္ေယာက္ရဲ႕အေၾကာင္းဟာကြၽန္ေတာ္တို႔အတြက္ေတာ့ စိတ္ေမာစရာ သတင္းအရင္းအျမစ္မ်ား။
အဲဒီကာလ အပိုင္းအျခားထဲမွာပဲမင္းႏြယ္စိုးဟာလည္း သံသရာခရီးရွည္ႀကီးထဲကို ကသုတ္ကရက္နဲ႔ ထြက္ခြာသြားခဲ့ျပန္ေလတယ္။ သူ႔ရဲ႕ေနာက္ဆုံးခရီးကို အေဝးေရာက္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ဟာ လို္က္မပို႔ျဖစ္ပါဘူး။ စကားေျပာရင္ ညင္ညင္ဖြဖြေလး ေျပာေလ့ရိွတဲ့ မင္းႏြယ္စိုးဟာ ေဆးေပါ့လိပ္တိုေလး လက္ၾကားညႇပ္ၿပီး မနက္ေစာေစာေတြမွာ အိမ္ကို ေရာက္လာတတ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕မ်က္လုံးညိဳညိဳေတြဟာ အၿမဲတမ္းလိုလို မႈန္မိႈင္းရီေဝလို႔။ ထန္းပင္ကုန္းမွာ ကြၽန္ေတာ္ေနတုန္းကလည္း ထန္းပင္ကုန္းအိမ္ကို သူ အၿမဲ ေရာက္ ေရာက္လာတတ္တယ္။ ထန္းပင္ကုန္းကေန ေညာင္သုံးပင္ကို သူ ျပန္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ပဲခူးစုကားဂိတ္က တင့္လြင္တို႔ဆိုင္ေလးမွာ သူ တစ္ေထာက္ နားတတ္ပါတယ္။ ထန္းပင္ကုန္းကေနၿပီး ေအာင္ခ်မ္းသာကို ကြၽန္ေတာ္ေျပာင္းလာေတာ့ သူေနတဲ့ေညာင္သုံးပင္နဲ႔ နီးကပ္သြားၿပီမဟုတ္လား။ နံနက္တိုင္းလိုလို ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေျမဝါလမ္းေလးထဲမွာ သူ႔ရဲ႕ ေျခသံဟာ တရွပ္ရွပ္နဲ႔။
ဆာမူရိုင္းႏိုင္ငံေတာ္ ထူေထာင္ခဲ့တဲ့မိုဃ္းေဇာ္တစ္ေယာက္လည္းပဲ ေက်းလက္ဆန္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ၿမိဳ႕ကေလးမွာ မရိွေတာ့ပါဘူး။ ယုဇနဘက္ကို ျပန္ေျပာင္းသြားခဲ့တာ ၾကာျမင့္သြားခဲ့ၿပီ။ သူ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ေနခဲ့တုန္းကလည္း အမွတ္ရစရာေလးေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား ရိွခဲ့ပါတယ္။ နာဂစ္စ္ဝင္ေမႊသြားၿပီး တစ္ၿမိဳ႕လုံးနီးပါး ဗုံးဗုံးလဲၿပိဳသြားတဲ့အခ်ိန္။ တခ်ိဳ႕အိမ္ေတြဟာ အမိုးအကာေတြ ပြင့္ထြက္ကုန္တယ္။ တခ်ိဳ႕အိမ္ေတြကေတာ့ ျပားျပားဝပ္ဆင္းသြားတယ္။ သစ္ပင္ သစ္ကိုင္းေတြနဲ႔ ဓာတ္တိုင္ေတြ ဓာတ္ႀကိဳးေတြဆိုတာကေတာ့ လမ္းတိုင္းမွာလိုလိုလဲၿပိဳရႈပ္ေထြးၿပီး မြစာႀကဲထြက္ေနေလတယ္။ ၿမိဳ႕ ပ်က္ႀကီးဟာ သက္ျပင္းေတြ တစ္ခ်က္ၿပီးတစ္ခ်က္ရိႈက္ၿပီး အေမွာင္ထုထဲမွာတိတ္ဆိတ္ေအးစက္လို႔။ အဲဒီညက သူရယ္၊ကြၽန္ေတာ္ရယ္၊ကိုရန္ပိုင္ရယ္ ..။ ငါးေျခာက္ေတြ တစ္ေျမႇာင္းၿပီး တစ္ေျမႇာင္းဖုတ္၊ ဂရင္းရိြဳင္ရယ္ကို တစ္ျပားၿပီးတစ္ျပားမွာ..။ တိတ္ဆိတ္ေလးနက္စြာနဲ႔ မူးရစ္ရီေဝခဲ့ၾကေပါ့။
ငမိုးရိပ္ တိုးေၾကာင္ကေလး ရထားဟာတုန္တုန္ခ်ည့္ခ်ည့္နဲ႔ ေႏွးေကြးေလးလံစြာတြားသြားေနတဲ့ ကင္းမလက္မည္းတစ္ေကာင္။ တစ္ေန႔ကို အနည္းဆုံး နွစ္ႀကိမ္ေလာက္ေတာ့ သူ႔အိမ္ေဘးက ျဖတ္ ျဖတ္သြားတတ္ပါတယ္။ တုန္တုန္ရီရီနဲ႔ ျဖတ္သြားတဲ့အဲဒီရထားတြဲေလးေတြကို ေငးရီပင့္သက္ရိႈက္ရင္းနဲ႔ပဲသူလည္း ကဗ်ာေတြ တစ္ပုဒ္ၿပီးတစ္ပုဒ္ေရးျဖစ္ခဲ့တာပဲ မဟုတ္လား။
ထူးျခားတာတစ္ခုက ညီေလးကဗ်ာဆရာနဲ႔၊ မင္းႏြယ္စိုးနဲ႔၊ မိုဃ္းေဇာ္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ဟာ ၿမိဳ႕ေသးေသးထဲမွာ နွစ္ကာလတစ္ခုၾကာျမင့္သြားေအာင္ အတူတကြ ေနခဲ့ၾကေပမယ့္ ေလးေယာက္သားဟာ တစ္ခါမွ မဆုံစည္းခဲ့ၾကပါဘူး။ ဘာသာစကားေရာ၊ ဘဝေတြပါ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ နီးကပ္စြာတည္ရိွေနပါလ်က္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဟာ ဘာျဖစ္လို႔ မဆုံစည္းျဖစ္ခဲ့တယ္မသိဘူး။
တစ္ခါတစ္ခါေတာ့လည္း တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ဖ်တ္ကနဲ အမွတ္ရသြားခဲ့ရင္အာရုံဟာ ေနာက္တစ္ေယာက္ဆီ ခုန္ ခုန္ကူးသြားခဲ့တာ။
သတိတရစိတ္ဟာ တစ္ေယာက္ေယာက္ဆီ ၿငိပါသြားခဲ့ရင္ က်န္တဲ့လူေတြဟာ အာရုံထဲကို စုၿပံဳတိုးဝင္လာခဲ့တာ။
ရာသီဥတုက ပူျပင္းေနေပမယ့္ အတိတ္ထဲက လူေတြ၊ ရက္စြဲေတြ၊ဘဝေတြဟာ စိမ္းျမေနတယ္။ အဲဒီေလးေယာက္ထဲမွာ မင္းႏြယ္စိုးတစ္ေယာက္ကလြဲၿပီး က်န္တဲ့နွစ္ေယာက္ဟာ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ေရျခားေျမျခားသြားခဲ့ၿပီ။
နီးလ်က္နဲ႔ ေဝးကြာခဲ့ၾကတဲ့ ရင္ဘတ္တူသူငယ္ခ်င္းေတြကို ဒီတစ္ခါေတာ့ ဆုံျဖစ္ေအာင္ဆုံၾကမယ္ကြာလို႔မ်ား ေျပာလိုက္ရင္မင္းႏြယ္စိုးဟာ သူ႔ရဲ႕ပင္ကိုယ္ဟန္ပန္အတိုင္းေငြ႕ေငြ႕ကေလး ၿပံဳးေနေလမလား မသိဘူး။
ႏုိင္ဝင္းသီ
Comments